pozdravljeni zadnje case veliko razmisljam in nevem kaj naj ker me to žre iz notraj ampak ga imam zalo rada.
torej z fantom bova oktobra skupaj 2 leti in skupaj tudi ziviva(pri njemu v hisi ki je loceno stanovanje njegovih starih starsev) nikoli nisva imela problemov ali karkoli letos februarja pa sem videla na njegovem telefonu na igrici monopoly ki je povezana z facebookom da ima dodano eno punco ki jo jaz poznam in sem ga vprasala zakaj jo ima dodano to je odlasal dokler ga nisem sforrala da mi je povedal da si je z njo pisal glede menjave slikic v igrici jaz pa mu seveda nisem verjela da je samo to in sem rekla da bom sla pisat tej punci da mi poslje skrinshote pogovorov(on jih je izbrisal) kaj sta se pog. potem mi je priznal da jo je povabil na kavo ji rekel da nima punce pisal kako je (ti nisem vec zanimiv, kje si zdaj itd..) mene je to zelo prizadelo saj menim da je to varanje ce zelis na kavo z punco ki na skrivaj ter reces da nimas punce sem ga pa vprasala in kaj bi blo ko bi sel na kavo znjo je rekel prvic nic ker ves da sem pic*ka po 10ti kavi pa (se je zagovoril) po tem sva se skregala bolj jaz na njega in sem mu seveda oprostila ker sem takega srca nekaj casa nazaj sem izvedela da ji je tudi poslal 10€ da si bo kupila nekaj v tisti igrici (to ji je poslal februarja) od takrat sva se pobotala AMPAK konec junija sem zacela opazati cudno obnasanje od njega ni hotel vec imeti spolnega odnosa itd. in takrat sem ugotovila da ima fejk profil na snapchatu in si je pisal z puncami nikoli pa nisem izvedela kaj ker ko sem izvedela je tekel na wc in izbrisal profil(tej profili so 3je) izvlekla sem iz njega da si je pisal o spolnosti o fantazijah o tem kaj imajo rade in da je profil star ze 2 leti ga ne uporablja redno ampak parkrat na teden kar je mene custveno ubilo saj mi je rekel da raje umre kot da mi pokaze kaj si je pisal da je tolk hudo.rekel je tudi da mu manjka zenske druzbe kar ko sem ponovila kaj je rekel je takoj zanikal da ni mislil tega in da je bute*j. po vsem tem se je zjokal da je naredil napako itd. seveda sem mu po nekaj dneh oprostila ker ga imam zelo rada si pa je izbrisal vse socijalna omrezja razen facebooka ki sem rekla da je vredu po nekaj casa sem nasla ta fejk profil ki naj bi bil izbrisan na aplikaciji in ce bi bil izbrisan ga nebi mogla dodati kot prijatelja ampak ga lahko in me skrbi da bi ga uporabljal on pravi da ga ne da je koncal stem in noce ponovit taksne napake je pa res da dela po 12ur in ima v sluzbi racunalnik in kaj ce od tam dostopa do tega in dela se kaj (je pa res da je boljsi in vse po obnasanju ampak me sekr boli srce ko pomislim kaj vse sva dozivela skupaj on pa je med tem delal taksne stvari prisel nakonc dneva k meni in mi rekel da me ima rad.
rada ga imam zelo in sem taka oseba da bi me lahko fizicno prevaral pa nebi mogla it narazen z njim
(en mesec nazaj me je tudi zarocil in se trudi..ampak vcasih me tezke misli odzenejo v zalost )
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ne vem točno kaj bi želela, da ti rečem. Zagotovo mislim, da takšno razmerje ni zdravo, saj vsaka zveza temelji na zaupanju. Mislim, da ga tebi v tem trenutku manjka. To pa pomeni, da bosta oba težko srečna v tej zvezi. Jaz bi se na tvojem mestu odkrito pogovorila s partnerjem. Tudi stvari, ki bolijo. Povej mu kako se počutiš ti in naj ti pojasni kaj ga je pripeljalo do tega vedenja. Mogoče v zvezi kaj pogreša. Zagotovo pa tega ne bosta mogla rešiti, če se ne bosta odkrito pogovorila o vseh stvareh.
Dobro bi bilo, da izveš tudi kaj si on želi od vajine zveze in kaj mogoče pogreša. Sama pa moraš razmisliti ali mu to lahko ponudiš ali ne. Včasih ni najboljša izbira, da vztrajaš v zvezi, kjer boš razočarana. Lahko da se bo tudi on zavedal, da če mu ne oprostiš, da je naredil nekaj narobe. Sedaj pa žal ponavljaš enak vzorec in sem prepričana, da on ve, da ga ne boš zapustila za nobeno ceno. Mislim, da moraš razmisliti malo o svojih vrednotah in tudi o sebi. Zaslužiš si partnerja, ki bo v tebi našel to, kar iščeš tudi sama.
Najtežje stvari in odločitve je zelo težko sprejeti, vendar tako se v življenju naučimo kaj nam je pomembno in ohranimo spoštovanje in ljubezen do samega sebe.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• ta
tam ena
pozdravljeni
hvala za vaš odgovor
imela sva dolge pogovore o tem in do tega ga ni pripeljalo nic je mel te profile od prej in. jih nikoli ni dal stran ko sva zacela glede druge punce pa pravi da je naredil grozno napako,
glede naju oba si zeliva imeti otrok cez nekaj let in sva tudi iskala novo stanovanje skupaj glede tega kaj jaz. njemu dam v najini zvezi mentalno in fizicno ni stvari ki bi jo lahko dala vec to je tudi on potrdil in imava veckrat taksne pogovore o teh stvareh intimnih in psihicnih.
moja ugotovitev je da je to delala ker ni dobil nikoli dovol pozornosti od drugih punc glede na njegov izgled in sedaj ko jo je dobil od mene mu ni bilo dovolj kar pa seveda se strinjam da ni prav
se pa bom pogovorila se z njim in tudi ve da ce bo kaj taksnega se naredil bom izvedela in ve da bom odsla ce bo, hvala vam za pogovor in bom malo premislila stvati .
Lep pozdrav.