Ojla, zelo sem zaljubljena v nekega fanta iz devetega razreda, on me opazi in mislim, da ve, da mi je všeč imam pa zelo slabo samopodobo in nevem, kako naj z njim navežem stik. Nočem, da se mi sošolci in ostali, ki ga poznajo smejijo, oziroma izivajo naju oba. Sicer on ni ravno družaben in popularen, je pa res zelo zelo prijazen. Hvala za vnaprej!
Lep pozdrav aniks_a
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
omenila si, da imaš slabo samopodobo. S tem se žal sooča mnogo deklet v tvojih letih, vendar o tem morda ne spregovorijo pogosto. Tukaj si lahko prebereš nekaj člankov z nasveti, ki ti bodo pomagali do boljše samopodobe.
Če želiš navezati stik s fantom, ki ti je všeč, lahko začneš zelo preprosto. Lahko ga povabiš v pogovor tako, da ga vprašaš kaj o šoli ali kaj o stvareh, ki ga zanimajo. Pri tem pa je pomembno, da ostaneš pristna in prijazna. Predlagam ti, da si res vzameš čas, da se dobro spoznata, brez pritiska in brez pričakovanj.
Če te skrbi, kaj bodo rekli drugi, lahko poskusiš vzpostaviti stik z njim, ko bosta bolj na samem ali vsaj v manjši skupini. Tako se bosta verjetno oba počutila bolj sproščeno.
Me veseli, da je fant, ki ti je všeč, prijazen, saj je to res pomembna lastnost. Če je res tak, bo najverjetneje vljuden tudi do tebe.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj malo v pomoč.
Želim ti veliko sreče in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)