Hejjjjj
Ful me skrbi ker bi rada uspela v življenju...
Sam sem naredla 1neumnost pqč pošiljala sem take neprimerne slike prek snepa in nvm ka nej zdj pač prav tko ni jih shranu al pa kej sam ne skrbi
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Verjamem, da te situacija obremenjuje in skrbi. Vsak je že kdaj, še posebej pa v mladosti naredil kakšno napako. Pomembno je, da se iz tega naučimo in se potrudimo, da se ne ponovi. Ter da se zavedamo, da ena napaka še ne definira naše prihodnosti.
Kar zadeva pošiljanje neprimernih slik, je pomembno, da se zavedaš kaj je primerno in kaj ne, kaj ti lahko škoduje in če je sploh vredno tvegati. Če te skrbi, da bi se te slike lahko razširile ali bi lahko imele kakšne negativne posledice, je dobro razmisliti, kako ravnati. Prav tako v primeru, ko osebe ne poznaš, jo zelo slabo poznaš, ter v primeru, ko s to osebo nimaš trajnega in že dolgotrajnega odnosa (kar je morda še najbolj običajno za začetke zvez, spoznavanje novih ljudi in najstniške ljubezni). V kolikor si prepričana (ali če obstaja možnost), da je prejemnik fotografije shranil, predlagam da se znjim pogovoriš, da želiš da te fotografije izbriše. V kolikor pride do izsiljevanja pa je nujno to povedati odrasli osebi, ki ti lahko pomaga najti rešitev (prijava na policijo, točka Spletno oko, ...).
Kot sem že omenila je pomembno, da se zavedaš, da si v razvoju in se učiš iz izkušenj. Ne glede na to, kakšna je bila tvoja pretekla izkušnja, je vedno čas, da stvari v prihodnje narediš drugače.
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka