Sploh ne znam razlozit situacije ampak mam kr neke vale zalosti, zjutri se ne morm ustat nimam zelje da grem u solo usak vecer se komi da grem stusirat, skos se slabo pocutm in ksn dan je supr ksn dan pa nevm kj bom nrdila in skos me ta slaba energija in stres sta skos zravn mene
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Katja!
Zaupala si nam, da te neprestano obdajajo slabo počutje, žalost, pomanjkanje motivacije za vsakodnevna opravila in stres. Predstavljam si, da te vse skupaj zelo obremenjuje in izčrpava.
Želela bi si ustvariti širšo sliko tvojega trenutnega doživljanja. Kdaj se je to začelo? Se je takrat zgodilo kaj posebnega? Kako spiš? Si obremenjena? Imaš okrog sebe ljudi, ki jim lahko zaupaš in se nanje tudi obrneš? O čem razmišljaš? Kako preživljaš dan? Praviš, da se slabo počutiš. S tem misliš fizično ali duševno počutje? Fizično in duševno zdravje sta močno povezana. Brez enega ni drugega. Seveda je pa najprej potrebno odkriti, kje tiči razlog za tvoje trenutno počutje in doživljanje.
Upam, da mi boš uspela odgovoriti na katero izmed zastavljenih vprašanj. Tako te bom lažje usmerila. Ko slabo počutje (fizično ali duševno) pomembno vpliva na naše vsakodnevno delovanje, je pomembno, da ukrepamo. Če sami ne zmoremo, je dobro, da se obrnemo na nekoga, komur zaupamo, ali pa poiščemo strokovno pomoč.
Upam, da se še oglasiš in da skupaj raziščeva tvoj svet doživljanja!
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije