že od 11 leta se borim z samo poškodovanjem in nasploh mentalnim zdravjem, sem tudi večkrat bila hospitalizirana, tudi ze večkrat sivana.. zadne case je samoposkodovanje res ekstremno in me skrbi da se mi bo kakšna rana vnela če nebom šla na šivanje. Zato me zanima kaj bi se zgodilo če ni sama šla na urgenco za sivanje? Bi me hospitalizirali? Bi obvestilo starše??
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lahko razumem tvojo skrb. V kolikor so rane večje res obstaja verjetnost, da se lahko vnamejo. V tem primeru je najbolje, da greš na pregled k osebni zdravnici, ki te bo nato napotila dalje.
Na vprašanje glede hospitalizacije ter obveščanja staršev ti žal ne znam točno odgovoriti, saj imam premalo podatkov. Slednje je odvisno od več dejavnikov oz. od stanja ogroženosti  – npr. kako velike so rane, kakšno je tvoje počutje sicer, ali redno obiskuješ strokovno pomoč (psihologa/psihiatra), kaj meni on o tem stanju, zakaj si bila v preteklosti hospitalizirana itd….
Sklepam, da že obiskuješ stokovno pomoč – npr. psihologa ali psihiatra? Svetujem ti, da se še tam pogovoriš o tem oz. se naročiš k osebni zdravnici, da pogleda rane.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije
• Al
Ally
Kolikor jaz vem se rane šivajo samo do 24 ur po nastanku.. potem je treba rano še dodatno obrezati in šele po tem zašiti. Kar bi predstavljalo problem ker bi rabla vec kot 24 ur da dobim termin pri osebni zdravnici. Sem pa 100% prepričana da se rane rabijo šivat, saj so zelo široke in globoke(do maščobe)
sem v redni pedopsihijatricni in psihološki obravnavi in jemlem tudi redno terapijo antidepresive, antipsihotike in pomirjevala. Moje stanje pa je trenutno zelo samomorilo kar je razlog da so moje samoposkodbe tako ekstremne..
me pa tudi skrbi da bi mislili da je to vse za pozornost in da hočem bit spet hospitalizirana, saj sem pred 2 tednoma koncala 3 mesečno zdravljenje ja psihijatriji, ki bi mojemu stanju moralo pomagati. In saj je pomagalo samo se je v zadnem tednu zgodilo toliko zelo slabih stvari da sem se v slabšem stanju kot pred hospitalizacijo.
trenutno je moja psihologinja zbolela in mam termin komaj nasledni petek(10.2) zato se glede situacije tudi nemorwm pogovorit z njo. Termin pri pedopsihijatrinji pa imam komaj 20.2.
• it
it
jas se isto rezem do mascobe, do nekaj belega in nikoli nisem rabila it sivat, je pa res da kljub flajstrem in povoju, mi je kri tekla do zjutraj. Rana se bo zlo dolg cella, jas sem to nardila skoraj eno leto nazaj in je se vedno rdece barve in dvignjenja iz koze... ce se bojis hospitalizacije, pejt samo na urgentno v tvoj zd, da ti rano samo primerno oskrbijo, tako sem jas sla veckrat in sm pri vratarju rekla, da nujno rabim pomoc in so me takoj k eni zdravnici napotil, tko da ce je nujno te vsak vzame takoj... vrjamem da ce si bla v polju hospitalizirana, ne zelis vec tja (no vsaj meni ni blo tok ok, boljse mi je kje druge, k sem bla ze v vecih psihiatrijah).. jas upam da cimprej najdes pomoc!!!
• Uredništvo
Patricija Kramaršek
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Hvala, da si se zopet obrnila na nas.
Če te prav razumem se trenutno počutiš slabše. Navajaš, da se je zgodilo več sprememb ter slabih stvari.
Svetujem ti, da o poslabšanju počutja poveš pedopsihiarinji oz. jo predhodno pokličeš/obvestiš. Lahko o poslabšanju stanja obvestiš tudi pediatrinjo, ki verjamem, da si bo vzela čas zate v istem dnevu, glede na tvojo situacijo. Pomembno je, da svojo stisko ter poslabšanje počutja sporočiš nekomu oz. da se ti nudi primerna pomoč, tako za rane kot tudi za tvoje počutje.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije