Pozdravljeni,
zanima me glede sistematičnega pregleda za 3. letnik. Trenutno sem bolna, zato na pregled ne morem, pa iskreno mi je zelo neprijetno zaradi tehtanja, tega da se moraš sleči in merjenja višine, saj se ob tem počutim zelo nelagodno. Zato bi rada vnaprej vedela, ali so te stvari res rako obvezne ali se lahko to morsa izpustiti, če se ob tem res slabo počutiš.
Ena od mojih sošolk ni bila na pregledu v 1. letniku in ji je profesorica omenila, da naj bi imeli pregled v maju ali juniju, vendar ni takrat prejela nobenega obvestila, zato ne vem, ali moram termin rezervirati sama ali bom dobila povabilo preko šole.
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tehtanje in merjenje višine so del sistematskega pregleda. Tam si samo ti in sestre, tvoje meritve pa vidi še zdravnik, pred katerimi ti ne rabi biti neprijetno. Verjamem, da je to lahko občutljiva tema, ampak oni so tam zato, da ocenijo tvoje zdravstveno stanje, ne pa da bi ocenjevali tvoj izgled/kilograme. Vsekakor pa jim lahko svoje pomisleke zaupaš pred samim pregledom, morda pa se uspete dogovoriti tako, da ti bo bolj udobno.
Glede termina pa ti predlagam, da se obrneš na razrednika in pa na zdravstveni dom, ki sistematske preglede opravlja.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike