Hej frendica sem z eno punco in ves čas me gleda, se štuli k meni, me tika po roki in se smeje vsemu kar tečem medtem ko si vrti lase z prsti, nikoli se nisem bila v punco in niti nevem če sem v njo ali ne ampak vedno upam da pride in tako naprej, nevem točno kj sem hotla povedat s tem ampak ja
• Le
Lep fant
To so ocitni znaki da si te zeli..enkrat ko bosta sprosceni npr na kaksni zurki jo direkt vprasaj..pa bos dobila odgovor..ce se obe privlacita samo v akcijo..lp
• Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila in delila z mano, kaj se ti dogaja. Iz tvojega sporočila sem razbrala, da te je vedenje tvoje prijateljice spodbudilo k razmišljanju o vajinem odnosu in tudi o tem, kaj pravzaprav čutiš. Pišeš, da te pogosto gleda, se ti približa, se te dotakne in da upaš, da pride do tebe. Hkrati pa praviš, da še nikoli nisi bila zaljubljena v punco in da sploh ne veš, ali ti je všeč ali ne. Zdi se mi, da si trenutno precej zmedena glede svojih občutkov, kar je povsem razumljivo.
Morda ti za zdaj ni treba iskati odgovora na vprašanje, ali si zaljubljena ali kaj to pomeni. Včasih potrebujemo nekaj časa, da sploh razumemo, kaj čutimo. Zato bi te povabila, da se za začetek bolj osredotočiš na svoje doživljanje. Kako se počutiš, ko je ona ob tebi? Se veseliš, ko jo vidiš? Ti je prijetno, ko se pogovarjata ali ko te prime za roko? Ali o njej razmišljaš tudi takrat, ko nista skupaj?
Ob tem me zanima tudi, kaj pravzaprav pomeni tvoj stavek, da »upaš, da pride«. Kaj si pri tem predstavljaš? Si želiš predvsem, da bi bili še bolj povezani kot prijateljici, ali si predstavljaš, da bi lahko bil vajin odnos tudi drugačen? Ni nujno, da odgovor poznaš že zdaj.
Ko sem brala tvoje sporočilo, sem dobila občutek, da si ga želela predvsem z nekom deliti, ker te je to morda nekoliko zmedlo. Zato me zanima še nekaj. Kaj te v tej situaciji najbolj zaposluje – to, da ne veš, kaj čuti ona, ali bolj to, da ne razumeš, kaj čutiš ti? Se ti zdi, da te je zmedlo predvsem to, da do zdaj še nisi doživela česa podobnega, ali to, da še nisi bila s punco (kot si zapisala)?
Iz tega, kar si opisala, tudi ne moremo vedeti, kaj čuti ona. Njeno vedenje lahko pomeni različne stvari. Morda je to njen način izražanja bližine in prijateljstva, morda pa pomeni tudi kaj več. Zato se mi zdi pomembno, da za zdaj ne poskušaš prehitro ugotoviti, kaj se dogaja pri njej, ampak da najprej prisluhneš sebi in svojim občutkom.
Rada bi ti povedala še nekaj. V obdobju odraščanja se veliko mladih začne spraševati o svojih občutkih, simpatijah in odnosih. Nekateri jih hitro razumejo, pri drugih pa traja dlje. Nič ni narobe, če trenutno še ne veš, kaj točno čutiš ali kako bi svoje občutke poimenovala. Ni se ti treba nikamor uvrstiti ali se odločiti že zdaj. Dovoli si čas, da se bolje spoznaš in da se tvoji občutki razvijejo v svojem tempu.
Če boš želela, se lahko še oglasiš in malo bolj opišeš vajin odnos in to, kako se ob njej počutiš.
Lepo te pozdravljam.
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)