Živjo :)
Prejšnje leto ko sem imela 11 let, sem imela sošolca ki mi je bil zeloo všeč.
Nekako (nimam pojma kako) so VSI sošolci izvedeli, da mi je všeč.
Nekega dne je moja sošolka naredila "fake" profil na snapchat-u moje simpatije. Napisala sam "mu" da zakaj je naredil nov profil. "Rekel" je da je naredil kr tako. Nato nisem bila sigurno če je res to on. Napisala sem mu, naj mi slika da je res doma. Poslala je sliko ampak ni tista direktna slika, ma je tista ki jo že imaš in jo samo pošlješ. Videla sem da je tam njegova torba ter je napisala, da je pri babici. Ok. Nato "glupa" jaz verjamem da je to res on. Napisala je:
"Nekaj ti moram povedati.......všeč si mi...."
Jaz sem bila uno OMB pač nisem mogla verjeti.
In spet "glupa" jaz sem povedala da mi je tudi on všeč.
Pač samo izkoriščala in zajebavala me je hotela. Čez nekaj časa, (Pač mi razred mamo grupo na snapchat-u) je en moj sošolec napisal: " Veš da obstajajo lepše punce na svetu LOL"
Jaz sem bila uno samo ... Ok
Nato ko sem IZVEDELA DA JE MOJA SOŠOLKA NAREDILA FAKE PROFIL OD MOJE SIMPE, IN KO JE MOJA SIMPA IZVEDELA ZA TO..... ME JE ZASOVRAŽIL....
Jaz sem celo leto jokala po cele dneve
Zdej se ne moreva niti pogledat....
--------------------------------------------
Moje vprašanje:
Imate mogoče kakšen nasvet kako bi se mogoče z mojo še vedno simpo mogoče se vsaj kaj pogovarjala ali pa bila vsaj prijatelja??
Res vam HVALA če bo kdor koli odgovoril....   : )
Lp Dženana
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, Dženana!
Če sem te prav razumela, ti je že od prejšnjega leta všeč sošolec, s katerim pa trenutno nista v dobrem odnosu. Razlog za to je sošolkina "prevara", ko se je na Snapchatu izdajala za tvojo simpatijo in te pripravila do tega, da si priznala, da ti je fant všeč. Ko je tvoja simpatija za to izvedela, te je po tvojih besedah zasovražil. Zaradi tega si bila dolgo časa zelo žalostna in še vedno si želiš, da bi se s simpatijo spet zbližala.
Ne razumem najbolje, kaj pomeni, da te je simpatija po tem dogodku "zasovražil". Ne vidim razloga, da bi bil v tej situaciji jezen nate ali ti kaj zameril, saj nisi storila ničesar narobe. Upravičeno bi bil lahko jezen na sošolko, ki se je izdajala zanj, vendar nič od tega ni bila tvoja krivda. Sama si bila iskrena in nisi skušala nikomur škodovati, zato ni razloga, da v tej situaciji za karkoli kriviš sebe. Morda je prišlo do nesporazuma in fant ni dobro razumel, kaj se je pravzaprav zgodilo. Še ena možnost pa je, da se preprosto ni znal odzvati, ko je izvedel, da ti je všeč. Zelo možno se mi zdi, da te v resnici sploh ni zasovražil, ampak mu je bilo samo nerodno in ni vedel, kako naj se po tem dogodku pogovarja s teboj.
Želiš si, da bi se s simpatijo spet začela pogovarjati in nazaj vzpostavila odnos, tudi če samo prijateljski. Glede na tvoj zapis se mi zdi, da boš morala prvi korak v to smer narediti ti. Zdi se mi smiselno, da se s simpatijo pogovorita o neljubem dogodku in mu pojasniš svojo plat tega, kar se je zgodilo. Verjetno ti ne bo lahko načeti te teme, vendar se mi za vajin odnos zdi dobro, da to storiš. Če ti je pretežko pristopiti do njega v živo, mu lahko pošlješ sporočilo preko socialnih omrežij ali mu napišeš listek in mu ga nekje pustiš. Lahko pa poskusiš najprej začeti sproščen pogovor z njim in načneš to temo šele, ko se bosta oba malo sprostila. Najlažje bo, če pogovor z njim začneš takrat, ko bosta sama oz. okrog vaju vsaj ne bo veliko ljudi, ki bi vaju lahko motili. Če takih situacij ni veliko, ga poskušaj nekje "ujeti" na samem. V vsakem primeru pa poskusi biti pri pogovoru z njim iskrena, tudi če ti je kakšno stvar težko priznati ali izreči. Le tako vama lahko uspe razjasniti vajin odnos in se ponovno zbližati.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije