Zdravo,
že več kot eno leto mi je zelo všeč moj prijatelj. Ne gre za običajno simpatijo, za nekega "lepotca", ampak do njega čutim nekaj več - veliko mi pomeni, da mi stoji ob strani in enako jaz njemu. Vedno računava eden na drugega, sva nekakšna "skrivna" zaveznika, deliva tudi težke in slabe trenutke.
V zadnjem času se mi zdi, da od njega dobivam nekakšne subtilne namige (vem, da je precej sramežljiv in da mi ne bi nikoli pokazal direktno). Ali naj jaz prevzamem pobudo in mu povem, kaj čutim? Po drugi strani me skrbi, kaj če sem narobe razumela njegovo obnašanje in bi vse skupaj le uničilo najin odnos?
Res se rada družim z njim in si želim zveze z njim, hkrati pa ga ne želim prisiliti v nekaj, kar ni v njegovem interesu. -
Br
BrokenLove
Kot moški ti povem da te razumem vendar iz mojih izkušenj sodeč z vsako ko sem po nekem zapletih ravno zaradi izpovedanja ljubezni obstal in osebe več preprosto pogledat nisem upal
za
zaljubljenaa
Mi želiš povedati, da lahko pozabim nanj v tem smislu ali da moram biti jaz narediti first move?
Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena zaljubljena!
Zdi se, da si pred dilemo, ki se med mladimi kar pogosto pojavlja. Ali povedati prijatelju oz. prijateljici, da nam je všeč, da do njega oz. nje čutimo nekaj več in s tem tvegati, ali pa raje biti tiho in obdržati dober prijateljski odnos. Veseli me, da si svoje vprašanje zastavila v naši svetovalnici, pomembno pa je, da se zavedaš, da je to tvoja odločitev in da je edino prav le to, kar se boš odločila po svoji presoji.
Skrb, da bi prijatelja prisilila v zvezo, je verjetno odveč. Če prijatelj do tebe čuti enako kot ti, bo verjetno vesel, da čutita podobno, v nasprotnem primeru pa upam, da bo jasno izrazil, da si zveze ne želi. Morda velja razmisliti o namigih, za katere praviš, da jih dobivaš. Ali bi lahko bili to neki slučajni namigi ali pa so zagotovo načrtni? Bi ti na njegovem mestu s takimi namigi sporočala ljubezen? Je možno, da si namige napačno razumela? Morda lahko prijatelja zgolj vprašaš, če je o vama kdaj razmišljal kako drugače kot le o prijateljih, in morda ti bo odgovor na to vprašanje dal jasnejšo sliko o tem, kako čuti.
Včasih se odločimo lažje, če razmislimo o posledicah, ki jo neka odločitev prinese. Tehtaš torej lahko med posledicami, do katerih bi lahko prišlo, v kolikor prevzameš pobudo, in med posledicami tega, da ne storiš ničesar.
Želim ti veliko sreče. Verjamem, da boš ustrezno presodila situacijo in naredila tako, kot misliš, da je prav ????
Lea Kopač, dipl. psihologinja (un)Citiraj