Dober dan
Torej res nevem kaj se zdaj dogaja. To se že dogaja nekaj časa.
Imam enega sošolca, katerega poznam že 9 let ampak sem se šele zdaj začela "zanimati" zanj.
Večino časa ga samo občudujem, ampak po pogovoru z njim se počutim bolj srečno, tudi če sem se preostanek dneva počutila zanič. Odkar se več pogovarjam z njim, nimam več toliko samomorilskih misli kot prej in . Včasih tudi postanem nervozna okoli njega.
Vse to se mi prvič v življenju dogaja in sem res zmedena ali imam simpatijo
Hvala zapomoč
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš o sošolcu, ki ga sicer poznaš že zelo dolgo. Opažaš, da si se šele sedaj začela zanimati zanj in ti je v njegovi prisotnosti prijetno. Omenila si, da nisi povsem prepričana, kaj pomenijo vsi tvoji občutki. Verjamem, da si v dilemi in si ne znaš povsem razložiti svojega doživljanja. Po eni strani ti je prijetno, saj ti vzbuja občutke sreče, po drugi strani pa si v njegovi družbi nervozna. Predstavljam si, da to predvsem zato, ker nisi povsem prepričana kaj se ti dogaja in kako bi si lahko razložila svoje doživljanje.
Glede na tvoj zapis obstaja možnost, da ti postaja fant vedno bolj všeč in se ti v odnosu z njim pojavljajo čustva, ki ji pravzaprav šele spoznavaš. Zato je pomembno, da si vzameš čas in spoznaš tudi samo sebe. Omenila si tudi samomorilne misli. Veseli me, da ta fant tako ugodno vpliva nate, vsekakor pa te spodbujam, da se o teh mislih čim prej pogovoriš s kakšnim strokovnjakom (v kolikor se še nisi). Pomembno je, da si najdeš nekoga, ki te bo skušal razumeti in se mu boš lahko zaupala. Več o virih pomoči lahko najdeš na naslednji strani: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/. V kolikor bi imela v zvezi s tem še kakšno vprašanje ali pa bi si želela še več pomoči pri iskanju ustreznega strokovnjaka, nam lahko pišeš. Seveda si vabljena, da se na nas obrneš kadarkoli, ko boš v stiski ali ko boš imela kakšno vprašanje.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije