Pozsravljeni!
Meni ja usec fant kateri je eno leto maljsi. On je v mene in jaz v njega in oba to vema. Pogovarjama se edino na snapchata. v soli pa se samo gledama in smejima. Ampak jaz bi rada naredila prvi korak da bi se žacela pogovarjati v soli med odmori samo nevem kako nej pristopim do njega ker so vedno okoli njega sosolci?
Upam da čimprej odgovorite
lp ema
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Ema, pozdravljena!
Če te razumem pravilno, ti je všeč fant, s katerim si redno dopisuješ. Praviš, da si gotovo tudi ti všeč njemu. V šoli se zgolj spogledujeta, nista pa še uspela narediti koraka naprej in spregovoriti v živo. Tega si želiš, vendar ne veš, kako pristopiti, ker v šoli ni nikoli sam. To, da želiš pristopiti do njega tudi v živo, se mi zdi odlična ideja! Le v živo lahko oblikujemo dobre, pristne odnose.
Sprašuješ se, kako sploh narediti prvi korak v to smer. Glede na to, da sta sicer že v stiku preko Snapchata, lahko to izkoristiš in ga kar tam povabiš na kak sprehod po šoli ali pa kar med odmorom. Čisto nič ni narobe tudi, če mu iskreno priznaš svoje namene, torej, da si želiš z njim govoriti tudi v živo, vendar ti je težko pristopiti, ko so ob njem sošolci. Kot eno možnost vidim tudi, da do tega fanta in njegovih sošolcev sprva pristopita skupaj s prijateljico. Skupaj lahko prebijeta led, zaradi česar ti bo kasneje lažje pristopiti tudi sama.
Super se mi zdi, da si se odločila narediti ta korak in da ne čakaš, ali se bo zgodilo samo od sebe. Za konec imam zate še vodilo, ki ti bo morda pomagalo pri doseganju želenega cilja. Ta korak bo od tebe najbrž zahteval veliko poguma, glede na to, da si pa tudi ti všeč njemu, imej v mislih to, da si verjetno tudi on želi enako, pa prav tako ne najde poguma. S tem korakom boš pokazala svojo samozavest in pogum, za kar sem prepričana, da bo fantu še posebej všeč.
Želim ti vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije