znaima kako naj povem svoji simpatiji da mi je všeč men se pa tud zdi da sam jaz njemu sam ko so njegovi prijatelji zraven se obnaša drugače koker ko sva sama.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zanima te kako svoji simpatiji izraziti svoja čustva.
To lahko narediš na različne načine, izberi pa tistega ki ti je najbolj blizu. Če si samozavesten tip človeka, je najbolje. da mu poveš medtem ko se družita. Izkoristi pogovor in napelji temo na ljubezen. Povprašaj ga ali ima kakšno simpatijo ali če misli, da je kateri punci všeč. Nato mu povej, da ti imaš simpatijo in da na primer stoji poleg tebe. Ali pa kar sredi pogovora o neki temi omeniš 'veš ti si mi pa všeč'. Svoja čustva mu lahko izraziš tudi preko socialnih omrežij, messengerja, sms oz. na način, kjer se ne vidita iz oči v oči. Priporočam sicer pogovor iz oči v oči, saj lahko tekom pogovora opazuješ tudi njegovo telesno govorico in tako vidiš kaj govori njegovo telo. Če si bolj umetniški tip človeka, mu lahko čustva izraziš preko pesmi, pisma, kratkega sporočila ali risbe. Svoja čustva lahko pokažeš tudi preko pogledovanja k simpatiji. Naj opazi tvoje poglede in tvoj nasmeh. Tako mu lahko jasno daješ vedeti, da ti je všeč in ti je ob njem prijetno.
Omenjaš, da se fant ob tebi, ko sta sama, drugače vede kot takrat, ko so zraven tudi njegovi prijatelji. To je normalno. S tabo je očitno v drugi energiji, stanju, pokaže še druge plati sebe. Ko so zraven prijatelji mora vseeno paziti na svoj status, kar zajema tudi to kako se vede ob puncah. To ne pomeni, da te ne mara. Drugače bi bilo, če bi bila skupaj in bi te nekako tajil pred prijatelji, to pa ne bi bilo v redu. Ampak to je že druga tema.
Želim ti veliko idej in poguma pri izpovedovanju čustev. Zaupaj vase, v vsakem primeru bo vse v redu ;)
Lep pozdrav in vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije