Hejla...
No torej da vam razložim malo zadevice... Fora je v tem da imam crush na enega fanta, ki je star toliko kot jaz, le da je on v drugem oddelku in se videvava le na hodnikih po in pred pouku ter na avtobusni postaji (kjer se on druži z enim njegovim najboljšim prijateljem, ki je ubistvu tudi njegov sošolec) Vem da 99% nimam nič šans pri njem, želim si, da bi bila vsaj prijatelja, ker pač on ima tako lepe lase, pa tisti njegov pogled in nasmeh ohhh, pač priznam, da to jaz vidim na njemu, ker moji dve prijateljici ko gremo mimo njega (on se me skoraj vedno z ramo dotakne v mojo ramo in me vedno tako gleda, da se skoraj stopim) no in mi potem te dve prijateljici rečeta da 'kako je grd' pa take fore, oni dve ne vesta, da mi je on všeč in jima ne nameravam povedati, ker bi to raje obdržala zaenkrat še zase, potem bosta pa prej ali slej ugotovili, če se bova začela veliko družiti...
Zdaj imam problem, da se resss malo vidiva (tako kot sem omenila, vsak dan pred in po pouku ter na avtobusni postaji, ampak zame je to resss malo) in ne pride v upoštev, da naj se druživa na izbirnih, ker on ne hodi na nobenega, saj uveljavlja glasbeno...
Je pa res, da imava kar nekaj skupnega oz. imamo saj se on resss skozi druži s svojim bff-jem ker sta res ful dobra prijatelja in to.. npr. včasih se srečamo na kakšni dirki avtomobilov in pač ja, morda zveni čudno ampak meni so take zadevice kar všeč, pa vsem nam je všeč badminton in nogomet... Jaz sem tako uživala, ko smo imeli športni dan prejšnji teden in smo morali za kazen preteči en krog po stadionu in je on tekel za mano in potem sva dejansko skoraj skupaj tekla.. Potem pa sta mu dva sošolca rekla, da kako sem hitra pa da imam ful podoben karakter kot on (seveda, sem to slišala) In s svojim bff-jem se velikokrat pogovarjata o meni... pač nevem no
Zdaj pa moja vprašanja...
-----------------
1. Kako naj začnem pogovor z njim oz. njima?
2. Je normalno, da ko ga vidim mi kar polepša dan, ker ko se slabo počutim ali kaj takega potem ko ga vidim in se superrr?
3. Kako naj se zbližava?
-----
Karkoli mi bo zelo v pomoč, hvala <33
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Hearty, pozdravljena!
Hvala za tvoje sporočilo in vprašanja! Moram priznati, da čisto natančnega odgovora na to, kako z njim začeti pogovor in se z njim zbližati, nimam, saj za to na žalost nimamo univerzalne formule. Če bi jo poznala, bi verjetno rešila najstniške stiske marsikateri punci :-) Veliko je odvisno od tega, kakšen karakter imaš, koliko si komunikativna, kako lahko ti je prvi “razbiti let”. Imam pa ob prebiranju tvojega sporočila občutek, da si na zelo dobri poti, da z njim vzpostaviš tesnejši stik!
Preden zapišem nekaj svojih razmišljanj na tvojo temo, me zanima, kako to, da veš, da 99% pri njemu nimaš šans? Sprašujem se namreč, ali on tako pravi ali pa gre za tvoj občutek? Morda za tvoj strah ali negotovost? Če on tega ni rekel, potem je edina možnost, da to z gotovostjo ugotoviš, da pri njem preveriš. Vendar počasi … kot si zapisala, je pomembno, da se najprej začneta pogovarjati, da se družita in na tak način zbližata. Veseli me, da imata skupne interese in da se pogosto vidita, saj so to odlične priložnosti, da z njim začneš pogovor. Morda ga lahko vprašaš kaj o dirkah ali o nogometu, če veš, da ga to veseli, morda mu lahko poveš za kakšen zanimiv dogodek in ju z njegovim prijateljem povabiš, da se ti pridružita. Morda se mu lahko malo nasmehneš, pokomentiraš kaj o vremenu ali o avtobusu in tako odpreš prostor za pogovor. To je predvsem odvisno od tega, kaj je tebi blizu. Kaj je tisti način, ki tebi najbolj ustreza.
Ko se bosta nekajkrat pogovarjala sama ali v družbi, boš spontano začutila, če vama je obema do tega, da se vidita večkrat in na tak način boš ustvarila priložnost, da se zbližata in pogovarjata o vajinem odnosu. Takrat je pomembno, da zaupaš svojemu občutku.
Sedaj pa še odgovor na tvoje drugo vprašanje. Ja, povsem običajno je, da ti polepša dan že samo s tem, ko ga vidiš! Zdi se mi, da si vanj zaljubljena in tako postane vse lepo in super, kot praviš, le da si ob njem. To je vsekakor normalno, tudi če tvoji dve prijateljici ne vidita njegove lepote. Praviš, da svojih občutkov za enkrat s prijateljicama ne bi rada delila, me pa zanima, če se ti zdi, da bi ti bili lahko na neki točki v pomoč? Se ti zdi, da bi ti lahko pomagali pri tem, da z njim navežeš stik ali pa ti bili v oporo, če ti ne bo šlo?
Veliko poguma in zaljubljenosti ti želim,
Saga Škerlep, dipl.inž.agr., bak. psihoterapevtske znanosti SFU Ljubljana