POZRAVLJENI,
ZANIMA ME NEKAJ GLEDE MOJEGA PRIJATELJA, DAJMO MU REČT DA MU JE IME DAMJAN  KAJ JAZ IN DAMJAN PAŠEVA SKUPAJ KOT FANT IN PUNCA SMA V DOBRIH ODNOSIH RADA SE SMEJIM Z NJIM GA VPRAŠAM ČE BI BIL MOJ FANT
LONA
• kr
kr_ena_1
just go for it ;-)
sam mal računi pa, da če njemu ni da bi biu tvoj fnt, se bo vrjetn odmaknu in bo lahk tut prjatelstvo šlo dol
• Av
Avtobus ob treh
Ojla:)
Najprej opazuj če daje kakšne znake, da si mu všeč. Potem ga mogoče lahko vprašaš če v tebi vidi kaj več kot prijateljico:) Vso srečo<3
Lp, Avtobus ob treh
• Mi
Mis
Ojj samo uprasi ga, nikoli no boš vedla če sta za skupaj če ne boš probala večina fantov dan danes si pac neupajo prvi uprasat in to je ok - goodluck!!!
• Uredništvo
Špela Dugonik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za sporočilo.
Iz tega, kar si napisala, žal težko ocenim, ali se z Damjanom ujemata kot fant in punca, saj o vajinem prijateljstvu ne vem veliko. Če želiš, mi ga lahko malo bolj opišeš, da skupaj lažje pogledava, kaj se dogaja.
To, da se z njim rada smejiš in da se dobro razumeta, je sicer zelo lep znak, saj pomeni, da se ob njem počutiš prijetno. Lahko se vprašaš tudi, kaj misliš, da si Damjan misli o tebi – ali tudi on rad preživlja čas s tabo in kako se ob tebi vede?
Glede tega, ali ga vprašati, če bi bil tvoj fant, pa je odločitev predvsem tvoja. Ni pa se ti treba s tem nikamor muditi; čisto v redu je, če se najprej samo družita, pogovarjata in se bolje spoznavata. Če bosta oba uživala v družbi drug drugega, se lahko stvari sčasoma razvijejo same od sebe.
Pri tem pa ne pozabi, da je najpomembneje, da poslušaš sebe in se ob tem počutiš varno ter sproščeno.
Lepo bodi,
Špela Dugonik, dipl. psihologinja (un)