Torej imam simpatijo ... Hodi na isto šolo kot jaz samo da ni v istem razredu. Sem v sedmem razredu in sem prej hodila na podružnično šolo. Poznam ga že od prvega razreda v njega pa sem zatreskana že od četrtega razreda. Lansko leto je začel hoditi na skavte ( jaz hodim že 4 leta) in ker smo blizu doma smo se večkrat peljali skupaj . Če bi mu povedala da mi je všeč bi se vsi norčevali iz mene, on pa me nebi več maral . Kaj naj storim?
Go
Goba Jurček
Vem da je zapleteno ,ko misliš da je tudi on vate mu pa povej ...Srečno
Lp. Goba jurček❤
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Pišeš, da si že več let zaljubljena v fanta, ki s tabo hodi v šolo in na skavte. Videti je, da sta se v zadnjem letu, odkar se skupaj vozita na skavte, zbližala. Rada bi mu povedala, da ti je všeč, a si misliš, da te potem ne bi več maral. Meniš tudi, da bi se drugi zaradi tega norčevali iz tebe.
Sprašujem se, zakaj si tako prepričana, da te simpatija ne bi več marala, če bi mu razkrila svojo "skrivnost". Predstavljam si, da obstajata samo dve možnosti - ali si tudi ti všeč njemu ali pa mu nisi. Če si mu všeč, bo verjetno zelo vesel, ko bo izvedel, da tudi ti čutiš podobno. V tem primeru te bo torej maral še bolj kot prej. Če pa mu nisi všeč, mu bo verjetno vseeno všeč občutek, da je dekle zaljubljeno vanj. Pomisli, kako bi se sama počutila, če bi ti naključni sošolec povedal, da si mu všeč. Po navadi imamo ljudje raje tiste ljudi, ki so nam naklonjeni, saj se ob njih počutimo prijetno in zaželeno. Se strinjaš? Zdi se mi torej, da je zelo malo verjetno, da bi te fant nehal marati zaradi te informacije, ne glede na njegove občutke do tebe. V tem pogledu torej ne moreš veliko izgubiti, lahko pa precej pridobiš.
Tvoja druga skrb pa je, da bi se drugi norčevali iz tebe, če bi izrazila svoje občutke. Tudi tukaj se sprašujem, ali to nujno drži. Ali morajo drugi nujno izvedeti, da si simpatiji to povedala? Pa tudi če izvedo, si bodo nujno mislili kaj slabega? Kar čutiš in kar mu boš povedala, se najbrž ne tiče nikogar izmed njih. Morda se večini to niti ne zdi tako pomembno, saj se bolj ukvarjajo s seboj in svojimi simpatijami. Če pa se komu zdi pomembno ali smešno in bi se zaradi tega iz tebe norčeval - kaj je najhuje, kar se ti lahko zaradi tega zgodi? Če boš pretehtala prednosti in slabosti vsake odločitve, se boš morda lažje odločila, kaj je zate bolj pomembno - da ne bi vzbujala pozornosti drugih ali da bi se bolj povezala s svojo simpatijo?
Svetujem ti, da razmisliš o zgornjih vprašanjih, nato pa zbereš pogum in načrtuješ primeren trenutek, ko boš lahko simpatiji izrazila svoje občutke.
Držim pesti, da se izteče po tvojih željah!
Anja Rakovec, mag. psihologije