Pozdravljeni!
Zanima me nekaj. Meni je všeč nek fant, ki mi je na začetku leta deval polno signalov in sem mu bila baje simpatična. Vmes so se pa vmešali drugi in vse pokvarili..in zdaj se niti pogledat nemorema več. Spregov orila še nisva nikoli. Mene pa to muči vsak dan in spat nemorem. Moje sošolke so mi vzele telefon in ga začele dodajati preko različnih omrežij. Kaj nam zdaj nočem da je tako.?
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si nam pisala. Najprej ti želim povedati, da je povsem razumljivo, da te vse to tako močno zaposluje in da o tem veliko razmišljaš.
Praviš, da ti je bil fant na začetku leta očitno naklonjen, da si mu bila simpatična, potem pa so se vmešali drugi in je vse skupaj postalo zmedeno. Taki zapleti se pri simpatijah kar pogosto zgodijo. Včasih kdo reče kaj nerodnega, včasih se vmešajo drugi. A to še ne pomeni, da je zgodbe konec.
Omenila si, da so ti sošolke vzele telefon in ga začele dodajati na različnih omrežjih. Verjamem, da ti ni bilo prijetno, če se je to zgodilo brez tvoje privolitve. Imaš pravico, da jim poveš, da ti to ni bilo v redu. Po drugi strani pa je čisto sprejemljivo, če se prvi stik zgodi prek spleta. Tak stik ni nič manj vreden. Bi ti bilo morda lažje vzpostaviti stik z njim na ta način?
Kar zdaj čutiš, mešanico sramu, skrbi, žalosti, morda upanja, je nekaj, kar se v takih situacijah pogosto pojavi. Tudi če se še ni zgodilo nič »velikega«, so občutki povsem resnični.
Če boš še kdaj potrebovala prostor za pogovor ali nasvet, se kar oglasi.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije