Lep pozdrav!
Všeč mi je en fant, ki hodi v srednjo šolo. Všeč mi je že tak 10.mesecev...Dodala sm ga na snapchatu pa me ni dodal nazaj :(....Zj letos sm bla na obisku pri njih...In je biu tam z frendi pa ko sm prišla tja so vsi bulili v mene, kot da sm padla z marsa...Njegova sestra je tak že neki sumla zj pa je še izvedla. Zelo mi je všeč sam živi daleč od mene pa baje nima punce še...Nikol se še nisma pogovarjala al enkrat pa še to je bilo Zdravo nič drugega! Ful bi rada bla z njim. Sam nimam možnosti....
Rabim pomoč,ker nvm kaj naj
lp.
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
že dolgo ti je všeč fant, ki živi daleč stran od tebe. Z njim ti ni uspelo vzpostaviti stika in če te razumem pravilno, z njim sploh nisi še nikoli zares govorila.
Zaljubljenost je zanimiv pojav. Ko smo zaljubljeni nenehno razmišljamo o svoji simpatiji, fantaziramo, kako bi nam bilo skupaj lepo, ustvarimo si sliko simpatije kot popolne, najlepše, najboljše in najbolj primerne za nas, hkrati pa simpatijo vidimo takšno, kot sami želimo, ne pa nujno tudi takšno, kot je morda v resnici. Zaljubimo se torej v predstave o drugem, o tem, kako bi nam bilo, če bi bili skupaj z njim, všeč so nam naše fantazije, prav te nas v zaljubljenosti vodijo.
Praviš, da si močno želiš biti z njim. Glede na to, da se z njim še nisi pogovarjala, ga pravzaprav še niti zares ne poznaš. Preden smo lahko z nekom skupaj, ga moramo najprej vsaj malo spoznati. Tako vidimo, ali se slika, ki smo si jo o simpatiji ustvarili, dejansko sklada s tem, kakšna je simpatija v resnici.
Sama si sicer že poskusila z njim vzpostaviti stik preko Snapchata, vendar ti ni uspelo. Lahko morda poskusiš preko kakega drugega socialnega omrežja? Sicer pa več kot da poskusiš z njim vzpostaviti stik in opozoriti nase, žal, ne moreš narediti. Potem je pa odvisno od njega, ali te želi bolje spoznati tudi sam. Na vedenje drugih ne moremo vplivati, lahko pa razmisliš, kaj si se iz celotne situacije naučila. Kaj ti je pri njem všeč oziroma kaj si pri bodočem partnerju želiš?
Upam, da se situacija zate uspešno razplete.
Želim ti vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije