Že kar nekaj časa mi je všeč moj sošolec. Skoraj prepričana sem, da jaz njemu nisem všeč. To vidim v njegovih dejanjih, razlikah v tem kako se obnaša do drugih deklet in kako do mene. ne pravim da je nesramen ali kaj podobnega, samo manj je zgovoren in podobne stvari.
Vseeno upam na nekakšen skupen jutri, čeprav vem, da se to ne bo uresničilo.
Vse kar si zdaj želim je samo, da mi ne bi bil več všeč. Nočem da me prizadane. Ampak ne on osebno. Moji občutki. Pogosto sem ljubosumna na druga dekleta. Včasih sem zaradi tega žalostna, kar zame ni običajno. Res se nočem tako počutiti.
Hočem ga pozabiti, pa nevem kako. Nekdo mi je enkrat predlagal naj ga ignoriram, ne razmišljam o njem, ga ne gledam, nič. Super ideja, ampak neizvedljiva. Skupaj pleševa na valeti, kar pomeni telesni stik in še hujša zadeva; pri določenih plesih stojiva bolj skupaj kot ostali/bi morala.
Razmišljala sem tudi da bi mu povedala kaj čutim, ne glede na to kakšen bo njegov odgovor. Tako ali tako ne pričakujem nič, rada bi samo da ve. Strah me je samo da bo zaradi tega neprijetno med nama, ker je čez dva tedna valeta.
Pi
Piki miki
Imam čisot enako situacijo. Tudi moja simpatija pleše z mano na valeti. Strinjam se s tabo glede zgoraj napisanega v vseh smereh. Razmišljala sem, da bi mu povedala ampak me je preveč strah njegovega odgovora. Mislim, da bi bilo najbolje, da počakaš do konca valete za vsak slučaj, da ne bi bilo kakšnih nevšečnosti ali da bi vama bilo neprijetno. Potem pa mislim, da nimaš nič za zgubiti glede na to da je konec šole. Rekla si da se do tebe obnaša drugače kot do drugih punc. Mogoče ga je sram pred tabo ali pa noče izpaditi čudno in je raje bolj tiho. Praviš, da stojita bolj skupaj tudi midva in ni nič čudno. Mislim, da bi morala kdaj začeti pogovor ali pa najti neko skupno temo, da bi se pogovarjala. Bodi nepredvidljiva in preseneti ga na dober način. Upam da sem ti pomagala. Sporoči kaj se zgodi. Vso srečo.
Če
Čebelica
Hejj mali update! Izvedla sem da sem mu bla všeč prlb. 3 mesece nazaj. Ampak zdaj mu nisem več všeč in rekel je še da naju ne vidi skupaj.
On je očitno cel ta čas vedel da mi je vseč, ampak ko sem bila jaz njemu všeč mi ni nič povedal.
Zdaj pa sem prepričana da mu nikoli ne bom več všeč. Zdi se mi, da ko ti je nekdo všeč, in ti potem ni več, ti nikoli več ne bo.
Jutri imam valeto, in ker ve da mi je všeč mu ne bom nič rekla. Pa vse to sem izvedela od njegovega prijatla, tako da jaz tega sploh ne bi smela vedeti.
In tudi ostali fantje iz razreda so opazili da stojima bolj skupaj. Ampak mene to res ne moti. No ja bo kar pač bo:)
La
Larci
Zivjo,
jaz imam tudi podobno tezavo.
Valeto smo ze imeli,in danes je biu zaden solski dan in jaz sem noro zaljubljena v mojega sosolca /soplesalca on pa mislim da ne in strah me je da ga nikoli vec nebom videla.Zelo si zelim da bi bila njegova punca ,ali pa da bi se vec druzila med pocitnicami.Sosolka mi je predlagala naj ga povabim na sprehod ampak mi je nerodno oz nisem tako mocna da bi to naredila,zato sem mu za zacetek poslala snep ampak me je openal.In zelo si ga zelim pozabiti ampak ne gre v moji glavi se mesa ker ga hocem pozabiti ampak ne gre ker sem odsotna ,zelo se slabo pocutim ze tako ima psihicne probleme in zdaj se mi ze dogaja da imam cez dan psihicne napade zacnem se jokati v prsih me tisci in obcutek imam da tezko diham.Zaradi njega ne morem spati ker samo o njemu razmisljam in nevem kaj naj naredim.In tudi jaz se bila velikokrat ljubosumna na druge punce ker se je z njimi bolj pogovarjal z manoj se je samo med plesnimi vajami .In na zacetku sem imela obcutek da sem mu tudi jaz vsec ceprav sem ga jaz povabila na valeto ampak zdaj se mi vedno manj dozdeva.Ress si ga zelim preboleti oz pozabiti ker me to zelo prizadane pocutim se da nisem dovolj lepa,sportna... in ze tako imam tezave s samopodobo.
zelo bom vesela kaksnega pogovora in svetovanja
Lp lara
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
najprej hvala, ker si se oglasila in tako iskreno zapisala svoje občutke. To ni vedno lahko, še posebej kadar so občutki nekoliko zmedeni in boleči.
Iz tvojega zapisa je čutiti, da si nežna, čuteča in hkrati pogumna – saj si se odločila spregovoriti o stvareh, ki te težijo. Ko se pojavi simpatija in ti je nekdo všeč, ter ne veš ali so občutki obojestranski, je to lahko zelo naporno. Razumljivo je, da te boli, da se včasih počutiš žalostno in mogoče celo ljubosumno – vse to so čisto človeške reakcije, ki ne pomenijo, da je s tabo karkoli narobe.
Mislim, da zelo dobro veš, kaj čutiš in kaj si želiš, ob enem pa te skrbi, da bi z iskrenostjo med valeto stvari postale neprijetne. In to je čisto legitimna skrb. Lahko si rečeš, da imaš še nekaj časa. Ne rabiš zdaj takoj vedeti, ali mu boš kaj povedala ali ne. Zaupaj si, da boš ob pravem trenutku začutila, kaj ti najbolj ustreza.
In glede tega, da bi ga rada pozabila … ja, včasih bi bilo res najlažje, če bi lahko svoje občutke samo “izklopili na ukaz”. Pa žal ne gre tako. Lahko pa si pomagaš – s tem, da se posvetiš sebi, stvarem in ljudem, ki ti dajejo občutek, da si sprejeta takšna, kot si. Občutki se bodo počasi zmanjšali – ne čisto iz danes na jutri, ampak ob tvoji potrpežljivosti in nežnosti do sebe. V trenutkih, ko te tvoje misli preveč bremenijo se lahko pogovoriš s prijateljico ali katero drugo osebi, ki ji zaupaš. Zmeraj pa smo ti na voljo tudi pri #Tosemjaz.
Vse dobro ti želim,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. študijev