Zdravo!
Imam problem. Imam občutek, da me moja simpatija ne mara preveč (to se mi zdi zaradi načina pogovora z mano, ki seveda ni pogost, kako odreagira ko sva skupaj v skupini...)
Ne pogovarjava se veliko, razen pri predmetu kjer sedita skupaj, ko me vpraša za učbenik al pa ga vprašam če ga rabi.
Mislim, da ve da mi je všeč saj so se po šoli širile govorice, da sva skupaj in verjetno misli, da sem imela kaj pri tem (čeprav sem simpatijo nanj dobila šele po teh govoricah).
Priznala pa sem že parim svojim prijateljicam. In sem prepričana, da ne bodo povedale nikomur, to tudi potrjuje dejstvo, da vejo že kar nekaj časa pa še niso povedale...
Poznam pa tudi njegovo mami, kateri sem všeč in to se mi zdi kar dobro.
Malo čudno se mi zdi tudi to, da se pogovarja z vsemi (tudi z mojo najboljšo prijateljico), s fanti, ki jih ponavadi "heca" in ostalimi sošolci. Samo z mano ne.
V šestem razredu sva se razumela a je vmes prišlo par stvari in se sedaj ne več.
Zanima me kako bi lahko začela pogovor z njim (brez da bi izpadla obupana ali čudna). In kako navezati stik z njim.
Hvala že vnaprej!
• sj
sjhsaaaaaaaa
iskreno priblizno enak problem ampak nimam pojma
• Uredništvo
Živa Leben

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, pozdravljeni obe,
Hvala za sporočilo in prošnjo po usmeritvi za začetek pogovora s simpatijo. Verjamem, da ti je v tej izkušnji oz. situaciji lahko precej neprijetno in, da se v tebi nabira cel kup vprašanj, dvomov in mogoče tudi skrbi. Ko se pojavi simpatija in nam je nekdo všeč, mi pa ne vemo kaj čuti oseba do nas, se lahko hitro počutimo zavrnjeno ali negotovo.
Iz tvojega sporočila je mogoče razbrati, da zelo premišljeno in sočutno do svojih občutkov, kot tudi do občutkov simpatije, razmišljaš kako bi navezala stik. Morda bi lahko za začetek začela z nečim povsem vsakdanjim, brez pritiska, na primer s kakšnim vprašanjem ali komentarjem glede šole, mogoče kakšne zanimivosti, ki si jo izvedela in bi jo rada podelila z njim, o kakšnem predmetu v šoli ali pa zaključnem izletu. Včasih že majhen stik oz. začetek lahko spodbudi več pogovora, kot bi si mogoče mislila.
Če pa začutiš ali vidiš, da se kljub temu pogovor ne vzpostavi, to še ne pomeni, da nekaj ni vredu. Lahko pomeni zgolj to, da smo včasih preprosto na različnih 'valovnih dolžinah' in je to okej. Pomembno je, da ti prisluhneš svojim občutkom in si prijazna sama s seboj, tudi, če stvari ne gredo čisto tako, kot bi si želela.
Želim ti vse dobro pri vzpostavljanju (prvega) stika in pogovora! Če boš želela, se lahko ponovno oglasiš na #Tosemjaz.
Topel pozdrav,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.