Pozdravljeni
Ze kar nekaj mesecev sem zaljubljen v dekle ne želim govoriti imensko recimo da ji je ime 13
Poznamo se že veliko let in smo dobri prijatelji ker smo skupinica 4 ki se pogosto družimo. Z mano se druzi se moj najbolši prijatelj in najboljša prijateljica od 13.
13 ima fanta ampak nevem kako jima gre živita zelo blizu vendar se ne družita ne pogovarjata in nič zato sumim v njuno zvezo.Nazadnje bi se morali dobiti z 13 in mojim bff in njeno bff vendar sta oba zbolela in potem sem ostal sam z 13. Uzunaj sva bila 2,5h najprej sva odšla v lokal popila pijačo in potem odšla do naslednje vasi.Med hojo je rekla da jo bolijo noge in naj jo nesem na hrbtu seveda sem ji ugodil in jo nesel potem sva se družila naprej
Sem pa v dilemi ona mi je zelo všeč kot 1.ji tega neznam povedati 2. strah me je njene reakcije 3.nevem v kakšnem stanju je s fantom ali sta skupaj ali nista več
Lepo prosim za pomoč ker sem v hudi dilemi in me.to zelo žre postajam vse bol živčen
Upam da vas nisem preveč moril z mojo iskušnjo
L.p
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Hvala, da si se obrnil na nas in zupal svoj izziv. Razumem, da te situacija nekoliko mede in da te občutki do prijateljice hkrati osrečujejo ter spravljajo v negotovost. Zaljubljenost je resnično nekaj lepega, a lahko prinese tudi veliko vprašanj in dvomov, še posebej, če gre za osebo, s katero si že povezan kot dober prijatelj.
Tvoja dilema je povsem razumljiva. Po eni strani bi rad izrazil svoja čustva, po drugi pa te skrbi, kako bi to vplivalo na vajin odnos, še posebej glede na to, da ima 13 fanta. Dobro je, da si v stiku s svojimi občutki in razmišljaš, kako ravnati. Čeprav je tak pogovor težak, lahko prinese veliko olajšanja in razjasnitve. Morda bi lahko začel z nečim preprostim, kot je: »13, želel bi ti nekaj povedati, ker mi veliko pomeniš in si ne želim, da bi to vplivalo na najino prijateljstvo.« S tem pokažeš iskrenost in spoštovanje, ne da bi nanjo pritiskal.
Če ne veš, kako je s fantom, lahko s časom morda izveš več, vendar se ti ni treba osredotočati zgolj na to. Pomembno je, da spoštuješ njene trenutne okoliščine, tudi če to pomeni, da počakaš s priznanjem svojih čustev. Tvoja čustva so pomembna, vendar ni potrebe, da se prenagliš. Vzemi si čas, da zbereš pogum in ugotoviš, kako se počutiš glede možnosti, da tvoji občutki morda ne bodo vzajemni. To ne pomeni, da nisi vreden ljubezni, ampak le, da imajo ljudje različne poti in občutke.
Če te vse skupaj preveč obremenjuje, se lahko pogovoriš z nekom, ki mu zaupaš – prijateljem, družinskim članom ali šolskim svetovalcem. Z veseljem pa smo ti na voljo tudi tukaj na #Tosemjaz, če boš še kdaj potreboval pomoč ali nasvet. Verjamem, da boš našel način, kako najbolje ravnati v tej situaciji.
Topel pozdrav,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.