Živjo!
1. Na snapu se že od janurja pogovarjam z fantom vendar do meseca maja se nismo veliko pogovarjali potem se je situacija izbolsala. V jiniju smo si samu snapala potem pa smo se prvic videla v zivo vender sva se samo vpozdravila. Od takrat naprej se nenehno pogovarjava. Ampak on si snapa tudu  z drugimi puncami. Včiraj pa je rekel da sm zelo uredu ker mi lahko use zaupa. jaz nv kaj zdaj to pomeni. nevem kaj naj naredim. meni je mogoče malo ušeč vendar nisem sigurna.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si že od meseca maja dopisuješ s svojo simpatijo. Na začetku sta se pogovarjala bolj malo, ko pa sta se v živo videla v juniju, pa sta si začela vse pogosteje pisati. Pred kratkim ti je napisal, da ti zaupa, vendar nisi sigurna kaj to pomeni, saj se pogovarja tudi z drugimi dekleti.
To, da ti fant daje komplimente in izraža, da ti zaupa, bi lahko bil znak, da si mu všeč, lahko pa je tudi zgolj znak prijateljstva. Najboljši način, da ugotoviš, ali bi med vama potencialno kaj bilo, je, da mu zaupaš svoja čustva, ga povabiš ven ali ga ogovoriš.
Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoja čustva, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da se zanima zate, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
Če sem prav razumela, nisi še prepričana glede svojih čustev, vendar čutiš potrebo po tem, da bi se s tem fantom pogosteje družila. V tem primeru je najbolje, da si daš čas in ob druženju z njim ugotoviš, ali bi med vama lahko bilo kaj več ali ne.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
• 26
2658
Hvala za ogovor. V tem času se je zgodilo še nekaj stvari. Ze pred kratkim to sem zadnic pozabila napisat mi je poslal modrega srcka. Zdaj pa je zaceu posiljati rdece in velikokrat rece da se mu je lepo pogovarjati z mano in da mi zaupa. Brez zadrzkou se tudi pogovarjava o first kissu in prvem spolnem odnosu vendar nikoli ne govoriva da bi to dozivela skopaj ceprau me je vprasal skom nameravam imet first kiss. Ali je to kaksen znak?
• Uredništvo
Ana Lampret
Odgovor svetovalke:
Ponovno pozdravljena,
lepo, da si se oglasila!
To, da si s fantom pošiljata srčke in se pogovarjata o prvem poljubu in spolnosti je zagotovo lahko znak, da pri vajinem odnosu gre za več kot le prijateljstvo.
Sliši se, kot da se vajin odnos dobro razvija in da sama najbolje veš, kako nadaljevati.
Držim pesti, da se situacija s fantom razreši na način, kot si ga sama želiš.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
• 26
2658
Hvala za vaše nasvete! Zdaj sva skupaj ze 2 meseca.
Ko se dobimo jaz še vedno nisem sproščena in nevem o čem naj se pogovarjam.
Ali imate tudi kakšen nasvet kako povedati staršem, ki čisto nič ne vedo?
• Uredništvo
Ana Lampret
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Ker je zveza še sveža je popolnoma razumljivo, da sta drug do drugega še malce zadržana. Sčasoma, ko se bosta bolj spoznala, bo tudi pogovor hitreje stekel.
Svetujem ti, da poskusiš najti skupne teme, ki so vama obema zanimive. Z njim lahko deliš zanimive dogodke iz svojega dneva, razpravljata lahko o skupnih hobijih ali načrtih za prihodnost. Včasih lahko tudi tišina pomeni prijetno druženje, ni nujno, da ves čas govorita.
Ko se boš odločila povedati staršem, je dobro, da za to izbereš primeren trenutek. Najbolje takrat, ko ste vsi sproščeni, dobre volje in se vam nikamor ne mudi. Začneš lahko s tem, da imaš nekoga rada in bi z njima rada delila več o tem. Bodi iskrena glede razmerja, ki ga imaš s svojim fantom (npr. povej kaj več o njem, kako dolgo sta skupaj). S tem staršem pokažeš, da si zrela ter da ti lahko zaupajo.
Upam, da ti odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije