Hej!
Letos sem spoznala par "otrok" iz petega razreda na pevskem zboru...zelo dobro smo se razumeli in to...potem pa sem se v enega zaljubila? (Vprašaj zato, ker ne vem če je to ljubezen) In moja BFF ga je vprašala, če je vame in on je rekel: ma ja dej sej za prijatelco je uredu ma kej več pa ne...mam pa občutek, da je Filip vanjo. Moja BFF pa je rekla: kaj res? On pa je reku: ja sej samo o njej govori????????????meni (osebno) pa se zdi, da ta Filip ni vame, ker se nesramno obnaša ko govorimo po telefonu...ko pa smo v šoli je no...zadnje dni je kar popularna neka stvar na vrvicah, ki jo vrtiš...skratka ne sanja se mi kaj je to...in vedno ko se s tem igra vsake toliko pogleda, če ga gledam in ko vidi, (verjetno) da ima mojo pozornost se nasmehne in se potem začne hvaliti kako gre njemu dobro in kako je on svetovni prvak...in takrat sem se zasmejala in potem je rekel: ja jaz sem vesolski prvak v temu...no...saj je v redu in prijazen ampak ko se pogovarjamo preko vibra je zelo nesramen...danes mi je poslal GIF na kateremu je pisalo: NO ONE CARES. In sem ga uprašala kaj zate al zame? In je reku: zate...sej se nisem užalila ampak...če pomislim na to, da je rekel tisti fant (ki mi je všeč), da je vame in njegovi sošolci so rekli da je Filip rekel, da ima CRUSH name in veliko drugih stvari...se mi zdi zelo čudno da se tako obnaša...
Kaj pa vi mislite? Ali sem všeč Filipu kljub njegovi nesramnosti?
Hvala da ste poslušali moje težave ;)...če boste imeli čas mi prosim odgovorite, ker res ne vem kaj naj naredim s tem človekom...
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Julija!
Če razumem pravilno, je tvoja glavna dilema, s katero se obračaš na nas, vedenje fanta, ki naj bi bil zaljubljen vate. Praviš, da se preko telefona do tebe obnaša nesramno, v živo pa se ti zdi, da kljub temu išče tvojo pozornost in je prijazen. Razumljivo je, da si v taki situaciji zmedena, saj si deležna mešanih signalov.
Zanima te naše mnenje o tem, ali si Filipu všeč kljub njegovemu obnašanju. Veš, na to ti, žal, zelo težko odgovorim. Ne poznam celotne situacije, ne poznam Filipa, ne poznam vajinega odnosa sicer, ne vem niti, kaj zate pomeni, da je Filip preko telefona zelo nesramen, zato lahko le predvidevam o tem, kako te vidi Filip in ali je zares zaljubljen vate in ti ob tem podam le nekaj splošnih informacij o zaljubljenosti v mladostništvu.
Možno je, da z nespodobnim vedenjem oziroma izražanjem išče tvojo pozornost. V času mladostništva, še posebej v času zgodnjega mladostništva je značilno, da se posamezniki šele spoznavajo z zaljubljenostjo in odkrivajo načine izražanja le-te. Nespodobno obnašanje seveda ni primeren način izražanja naklonjenosti, zato je dobro postaviti meje. Taki odnosi lahko negativno vplivajo na tvoje kasnejše vzpostavljanje odnosov in vrednotenje sebe, zato je smiselno, da mu odkrito poveš, kako so ob tem počutiš ali pa se od tega tudi odmakneš. Trenutno namreč njegovo vedenje pri tebi vedno izzove odziv, kar je morda tudi njegov namen. Lahko poskusiš za nekaj časa tem njegovim nespodobnim izjavam posvečati tudi manj pozornosti kot ponavadi oziroma se nanje ne odzivaš in pri tem opazuješ, kako se bo na to odzval on.
Seveda pri vsem tem obstaja tudi možnost, da ni zaljubljen vate. Da si Filipu všeč sklepaš na podlagi govoric sošolcev. Verjetno se zavedaš, da gre lahko pri tem tudi le za govorice, zato ti bolj točnega odgovora, žal, ne morem dati.
Želim ti prijeten vikend,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
• Ju
Julija
Hvala za tako hiter odgovor...
Tudi Vam želim lep vikend!