Imam simpatijo ki jo že ogledujem 1 leto pa pol in jaz ne zdržim več ker je zelo lep prijazen samo moti me njegova dejanja. zelo me je sram če bi mu povedala da ga imam rada v obraz ali po telefonu. vse prijateljice mi govorijo da mu naj povem ampak jaz enostavno tega ne zmorem. poznam eno punco ki je zelooo zaljubljena v njega in mi govori kako ga opazuje in kako je lep in da bosta kmalu par samo še napiše mu. skoraj vsak dan se zjokam in gledam njegove slike. kaj naj naredim da se boma vsaj pogovarjala in se boma kdaj mogoče objela.HVALA.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
načinov, kako povedati simpatiji, da ti je všeč, je ogromno. Izberi tistega, ki se tebi zdi ok. Lahko ga na primer ogovoriš na hodniku, ga povabiš, da se za kak predmet skupaj učita. Na tak način bosta lahko navezala stik. Glede na to, da so socialna omrežja del našega vsakdana, pa lahko tudi tam navežeš stik z njim, npr. mu všečkaš kakšno fotografijo, mu pošlješ sporočilo. Ko boš začutila, da mu lahko zaupaš svoja čustva, pa to tudi stori.
Vsekakor pa je pomembno tudi, kakšne občutke ima on glede vajinega odnosa. Pogosto se namreč tudi zgodi, da simpatija ni obojestranska in je želja po poglobitvi odnosa enostranska. Tudi, če njegov odziv ne bo takšen, kot si želiš, je dobro, da mu svoja čustva poveš in tako boš vedela, pri čem si. Malo me je zmedlo, ko si napisala, da te motijo njegova dejanja. Če želiš, lahko napišeš še kaj več o tem, da bom lahko odgovorila še na ta del.
Glede na tvojo mladost verjamem, da te čaka še ogromno lepih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni.
Če imaš še kakšno vprašanje, te vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije