PRIKATELJICA SE DRUZI Z LJUDMI KI ME SINFAJO OZ Z 2 PUNCAMA KI MI GROZITA NO ENA OD TEH MI GROZI DA BO MI PRISLA NA DOM IN ME PRETEPLA IN 2 FANTA KI SE GRDO Z MANO POGOVARJATA PRIJATELJICA KO JE PRISLA V DRUZBO TEH PJUDI SE ZELO GRDO OBNASA DO MENE KAJ NAJ NAREDIM?????
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Žal mi je, da si se znašla v situaciji, ko se prijateljica druži z ljudmi, ki so do tebe neprijazni in ti celo grozijo. To je zares zelo težka in resna situacija in dobro je, da si se obrnila po pomoč.
Pomembno je, da grožnje naslovimo. Praviš, da ti punca grozi, da te bo prišla pretepst. Si se o tem že pogovorila s starši? Predlagam ti tudi, da shraniš sporočila ali druge dokaze o grožnjah.
Predstavljam si, kako boleče je, ko prijateljica, ki naj bi ji zaupala in se ob njej počutila varno, začne preživljati čas z ljudmi, ki te žalijo in ti grozijo. Verjamem, da se lahko ob tem počutiš izdano, razočarano in zelo samo. Sta se o tem že kaj pogovorili? Si ji povedala, kako se počutiš? Če te njeno vedenje prizadene in hkrati nimaš občutka, da bi se z odkritim pogovorom lahko kaj spremenilo, se vprašaj, ali je to prijateljstvo zate trenutno res dobro. Če imaš še kakšne druge prijatelje, ti predlagam, da se obrneš po podporo tudi k njim <3
Objem
Cita Jenko, mag. psihologije