Js bi ful mela sex s punco ful me prvlacjo pac ze par mescou sam razmislam o sexu z eno sam ne najdm nikol prave in nvm ce bom kdaj pac res si tega zelim tkoda ce mate kksn nasvet kko najdt tapravo
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
napisala si, da razmišljaš o odnosu z osebo istega spola kot si ti, da te zanimajo spolni odnosi in da si postavljaš vprašanja o tem, koga si želiš za partnerja. To je naravni del odraščanja in raziskovanja svoje spolnosti in je povsem običajno, da si zastavljaš takšna vprašanja.
Pri iskanju prave osebe je pomembno, da najdeš nekoga, s katerim se povežeš na več ravneh, ne samo fizično. Prava oseba je tista, s katero imaš skupne interese in vrednote.Pomembno je tudi, da si vzameš čas in ne hitiš. Najprej vzpostavi čustveno povezanost in trden odnos, saj je to temelj za kakršenkoli kasnejši intimni stik. Pri spolnem odnosu je pomembno, da osebi ne hitita in počakata toliko časa, dokler nista obe pripravljeni. Ko se oseba počuti pripravljena na spolni odnos, pa je ključno, da spoštuje svoje meje in meje druge osebe.
Sicer pa je zelo pomembno omeniti, da je pri nas v Sloveniji zakonsko določena starost za privolitev v spolni odnos, ki je 15 let. Država torej spolnih stikov z osebo, mlajšo od 15 let, ne dovoli. To je pomembno upoštevati, saj zakon ščiti mlade pred morebitnimi negativnimi posledicami prezgodnjih spolnih izkušenj, saj v tvojem opisu piše, da imaš 14 let.
Zapomni si, da je v redu vzeti si čas in poiskati pravo osebo.
Če se počutiš negotovo ali imaš dodatna vprašanja se lahko obrneš na odraslo osebo, ki ji zaupaš ali pa mi pišeš.
Vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije