Pozdravljeni. Zanima me glede sexa. S fantom sva nekajkrat sexala, za oba je bilo prvic. Imam malo cudno vprasanje mogoce ampak kako dolgo naj traja? Ko nama pride naj koncava ali nadaljujeva ali kako je s tem? Oprostite, ce sprasujem neumnosti, ampak res ne vem in nocem izpasti cudno.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Z vprašanji, ki si jih zastavljaš, se na začetku sreča marsikdo, zato ni potrebe, da bi se počutila čudno ali kot da sprašuješ neumnosti. Žal pa ti na ta vprašanja težko dam kakršen koli konkreten odgovor, saj sta "ustrezen" potek in trajanje spolnega odnosa odvisna predvsem od tega, kaj si vsak od vaju želi in kaj vama je všeč. Super je, če so vajine želje vsaj približno podobne, saj bosta tako lahko v spolnosti najbolj uživala. Na začetku, ko se s spolnostjo še spoznavamo, je spolni odnos navadno krajši, kar je pričakovano - ni pa to pravilo. Tudi to, kaj storiti po orgazmu, je zelo odvisno od vaju. Za veliko ljudi orgazem pomeni konec spolnega odnosa, ni pa nujno tako - če se oba počutita, kot da lahko nadaljujeta, ne vidim razloga, zakaj ne bi. Bistveno je, da vsak od vaju posluša samega sebe in da sta drug z drugim iskrena glede tega, kaj si želita. To pomeni tudi, da nihče od vaju ne počne nečesa, česar si ne želi, samo zato, ker si to želi drugi. Sčasoma bosta pri spolnosti postala vedno bolj usklajena in bosta tako lahko v njej vedno bolj uživala.
Upam, da ti bo odgovor vsaj malo v pomoč, in te lepo pozdravljam.
Anja Rakovec, dipl. psihologinja (un)Citiraj