Živjo
zelo rad bi seksal z mojo žensko čeprav sem premlad me poželenje po seksu zmeraj razveseli.sicer se samozadovoljujem ampak mi to ni dosti tako ali obstaja kakšna možnost da bi seksal z žensko seveda z zaščito.Ker ta moja želja iz leta v leto narašča in res sem si zdaj zaželel da bi seksal z žensko
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
V svojem sporočilu si izrazil željo po spolnih odnosih s svojo punco, vendar te skrbi, če si premlad za to.
V tvojih letih je popolnoma normalno, da se poraja vedno več interesa za raziskovanje spolnosti. Sploh v kolikor si v zvezi in te tvoja punca privlači, je razumljivo, da bi rad preizkusil nekaj novega z njo. Pomembno je, da se tudi ona strinja s tem oziroma si sama to želi in se ne počuti prisiljena v to. Včasih kakšnim parom pomaga, da se pred tem pogovorita, sploh če bi obema bilo prvič, tako da imata oba priložnost izraziti vajine skrbi glede spolnih odnosov. Kot si sam povedal pa je seveda pomembno, da uporabita zaščito.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja