Torej, zanima me kar nekaj stvari. Videvam se s punco. Prvic sva sla ven pred dobrim mesecem, sicer se pa poznava ze pol leta. Sla sva v bar, malo sva spila in bila sproscena. Tekom vecera sva se zacela poljubljati in bilo je kar broce. Pac ponavadi sem vajen, da me punca poljubi nezno, ona pa me je zelo strastno in grobo, ampak prijetno. Uglavnam slo je zelo dobro. Potem sva se naslednic videla cez slab teden. Povabil sem jo na sprehod. Bilo je malo awkward. Sem neroden s puncami in to je na splosno prva punca s katero se videvam, pac prej sem s kaksno zamutil in to je bilo to. No in na temu sorehodu se ni nic zgodilo, nisva se niti poljubila, niti drzala za roko, pac ker sem zelo sramezljiv s puncami. No in ko sva prsla do mojega doma, sem je vprasal ce sem ji sploh vsec, da pac sem nesiguren vase in da je precej drugace kot zadnjic. In potem je rekla, da pac nic ne iniciram, da bi bilo normalno da bi bila ze 3 ure v sobi in seksala. Me je precej presenetilo, da me vidi tako in da je hotela seksati ze na 2 zmenku mo in potem sva se poljubila in je sla domov. Pac me je skrbelo, ker pac se nikoli nisem seksal. No in naslednjic sem jo povabil domov na palacinke, in sva potem seksala. Meni je bilo dobro, nevem pa kako je bilo njej, je prisla in rekla da sem dober, ampak nevem... no in od tega je minilo 1 mesec. Se obcasno vidiva, imava veliko stvari na faksu in je vecinoma samo kaksna kava. Se obcasno malo poljubljava to je pa to. Sem jo parkrat povabil domov, in je rekla da je utrujena ali da ne more itd. Tudi ko se vidiva so se poljubi od tistih zelo strastnih spremenili v pac take navadne... nevem kaj naj. Ko si piseva mi pove, da sem ji vsec, ampak mam mesane signale, pac nevem ali si me zeli ali ne. Pac ali je normalno da se strast poleze? Kako naj vem ali ji je bil seks vsec in dejansko nima casa sedaj? Ali naj se pogovorim z njo in ce ja, kaj naj ji recem, kako zaceti pogovor?
• No
Nokija
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni.
Spletna svetovalnica #Tosemjaz je namenjena mladostnikom in njihovim težavam v odraščanju.
Forum za odrasle je med.over.net, kamor se lahko obrnete s svojim vprašanjem.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Fa
Fant
Kateremu vprašanju je odgovor namenjen?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen, fant.
Odgovor je namenjen vprašanju s skrito vsebino, svetovalka pa pripravlja odgovor zate.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Au
Aurelius
Zdravo,
živiš moje sanje. Star sem 19 in nikoli se nisem imel punce niti kakšnega tesnejšega odnosa s katero. Namen tega odgovora ni, da ti delim nasvete, ampak, da ti povem, da nisem edini s takimi izkušnjami in da si doživel nekaj, o čemer mnogi le fantaziramo, kar je samo po sebi velik dosežek.
Drži se.
• Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Najprej hvala za tvoje sporočilo. Zdi se, da te je na začetku njena strastnost in odprtost do spolnih odnosov precej presenetila in morda si pričakoval, da bo na naslednjih srečanjih enako. Zato rozumem tvojo zmedo in negotovost. Možnih razlag zakaj temu ni bilo tako je ogromno, pravo pa pozna le ona. Zato se mi zdi tvoj predlog, da se pogovorita, odličen. Predlagam, da tega ne naredita preko telefona, saj lahko tako pride do šuma v komunikaciji in napačnih interpretacij. Raje jo povabi, da se dobita, in ji v povabilu povej, da bi se rad pogovoril o nekaterih stvareh med vama, da si malce zmeden in da bi rad razumel, kako ona gleda na vajin odnos.
K pogovoru poskusi pristopiti iskreno in odprto, predvsem pa brez obtoževanja in pritiska. Razloži ji, kako se počutiš in zakaj. Če te zanima, kaj meni o vajinih spolnih odnosih, ji tudi to lahko omeniš. Podeli z njo, da si v dvomih in ji povej, da si želiš vedeti, kako se je ona počutila, ko sta bila intimna in, na splošno, kako gleda na spolne odnose. Vedi, da bolj kot boš v pogovoru iskren in odprt, lažje bo tudi ona spregovorila o svojih občutkih. Pomembno je tudi, da si pri takšnih pogovorih potrpežljiv. Morda bo potrebnega nekaj časa, da se stvari razjasnijo, vendar če bosta o teh stvareh komunicirala, bosta lahko vse bolj razumela drug drugega in sčasoma našla rešitev, ki bo ustrezala obema.
Sicer pa pred samim pogovorom predlagam, da sam razmisliš, kako se v odnosu z njo počutiš, kaj ti je všeč, kaj ti ni všeč in kaj si želiš. Premisli na primer o tem, kako pogosto bi se želel dobivati z njo, kaj si želiš z njo početi, ko sta skupaj, kakšnega načina komunikacije med vama si želiš in temu podobo. Premisli tudi o tem, kaj si želiš glede intime in spolnih odnosov, kakšna so tvoja pričakovanja in ali so mogoče prisotni tudi kakšni strahovi v tem pogledu. Če boš imel jasnejša pričakovanja, bo pogovor s punco bolj gladko stekel, saj boš vedel, kaj ji želiš povedati in kaj vprašati, da preveriš njene želje in pričakovanja.
Toliko zaenkrat. Upam, da boš v mojem odgovoru našel kak koristen nasvet. Ti pa ostajam na voljo, če se ti pojavi še kakšno vprašanje, pri katerem bi si želel pomoč z moje strani.
Vse dobro ti želim,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije