živjo stara sem 15 in imam mlajšo sestro ,ki je 11 velikokrat ko vidim njen telefon in ga pregledam si piše in pošilja neprimerne slike učeraj zvečer sem šla v njeno sobo in videla sem kako snema ko se samozadovoljuje . sama sem ji povedala da to za 11 letno punco ni uredu. nato me je vrgla iz sobe in zakričala name
mi
miki
zdravo tudi jaz imam težavo z pov sestro stara je 15 in vedno ko sva sama doma hodi gola po hiši in najbolj se razkazuje v moji sobi pred mano saj ona sama ve , da mi v teh letih to paše vedno , ko pride naga v mojo sobo jo naženem in se zanalašč žačnem pogovarjati s prijatelji preko video klica ampak včeraj je šla predaleč , ko sem se pogovarjal z prijatelji je namirno prišla notri gola čeprav je vedela , da se pogovarjam a , ko je videla , da ima moj frend zraven mlajšega bratca je stekla iz moje sobe ali potem zvečer , ko sem užival v pornografiji in delav še drugo stvar je naga skočila v mojo posteljo in rekla strah me je spati samo rekel sem pojdi ven in ona je rekla vem ,da me hočeš po**kat takrat sem se tkoj oblekev in zakričav na njo nič nočem stabo in če pomislim si mi kot sestra se ti nezdi to ogabno pač koliko si stara . Zbežala je iz moje sobe in nasljednje jutro mi je rekla če ji lahko oprostim in da tega nebo več naredila .
pa
papaja
prosim odgovorite kaj naj naredim
Pi
Piki miki
Tudi sama imam brata, ki je 11. Velikokrat opazim da se tuddi on samozadovoljuje. Menim da premlad da bi delal to. Mislim da bi bilo fino če poveš svojim staršem in naj se pogovorijo z njo. Ali pa ti poiskusi na lep način. Upam da ti uspe to zadevo rešiti
Uredništvo
Pozdravljeni Papaja, Piki miki, Miki,
prejeli so vaše zapise in jih poslali svetovalki, ki pa potrebuje nekaj časa, da odgovori. Trudimo se odgovoriti na vsa vprašanja v najkrajšem možnem času, do takrat pa prosimo za nekaj strpnosti.
Prijeten pozdrav iz uredništva
Ar
Arči
Papaja, vprašaš kaj ti je storiti. Veliko, nehaj vohuniti za lastno sestro, pa bo vse OK.
Pa še za Mikija: pa to kar pišeš resnično doživljaš ali se ti samo dozdeva? Močno dvomim, da imaš sploh sestro, seveda pa ti verjamem, da gledaš porniče.
pa
papaja
pozdravljen Arči ne vohunim za njo in pa seveda bom pregledovala njen telefon saj nimava pravih staršev pa prosim če nimaš odgovora , ki bo pomagal se ne umešavaj
mi
miki
Vsebina je skrita.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Se opravičujem za malo kasnejši odgovor.
Kot prvo, tudi sama menim, da branje sporočil drugi osebi, ni primerno. Postavi se v njeno kožo. Verjetno tudi tebi ne bi ustrezalo, da ti nekdo govori kaj lahko in kaj ne, ter bere tvoja zasebna sporočila.
Kar pa se same vsebine posredovanega tiče, pa se strinjam, da to ni primerno. Menim, pa da si dovolj odrasla, da poiščeš za to primerno osebo. Žal sama nimam fizičnega stika s tabo ali sestro, da bi lahko kakorkoli posredovala. Na tvojem mestu bi se obrnila na svetovalno službo ali starše in pojasnila kaj si videla/slišala/prebrala.
Vesela sem, da te skrbi za sestro, vendar menim, da obstaja za to bolj primeren način. Če bi si s sestro zaupali, bi ti lahko svoje aktivnosti že prej povedala ali pa te celo prosila za pomoč. Včasih je dovolj da prisluhnemo, kaj nam želi nekdo povedati.
Zagotovo moraš v celotno nastalo situacijo vplesti odraslo osebo.
Lep pozdrav
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
pa
papaja
hvala za pomoč probala se ji bom bol zaupati in ja sveda nebom tega govorila rejnikom saj nočem da ji je neprijetno tudi meni bi bilo