Zdravo,
sem dijakinja 4. letnika gimnazije in zanima me nekaj glede seštevanja točk za vpis na faks. Vpisujem se na biomedicino in zanima me kako se preračunajo točke za izbirne predmete, saj ko sem gledala na dijaškem je pri enem izbirnem možno dobiti točke od 1 do 5 pri drugem izbirnem predmetu pa od 1 do 8. Ne razumem zakaj so možne točke 1-8, če pa izbirni predmet ni na višjem nivoju. To je razlog, da si ne znam sešteti točk ker nevem kako se dodelujejo točke 1-8, prosim za razlago, če kdo ve:)
Hvala že vnaprej.
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Na splošni maturi je tako, da lahko na višjem nivoju opravljaš izbirni predmet, če je ta tuji jezik. Na višjem nivoju lahko skupno opravljaš torej tri maturitetne predmete, vendar se pri splošnem uspehu upošteva ocena višjega nivoja pri največ enem tujem jeziku, pri čemer se upošteva boljša od ocen. Pri tujem jeziku, ki je ocenjen slabše, se pri splošnem uspehu upošteva ocena v petstopenjski ocenjevalni lestvici. Seveda pa bi se morala na višjo raven posebej prijaviti.
Vso srečo na maturi ti želim in držim pesti, da boš sprejeta na biomedicino!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike