Pozdrav..zanima me sledeče vprašanje
Kako predelati poniževanja večih različnih terapevtov za različna podrocja .za čimprejšnji odgovor vam bom zelo hvaležna
Že leta poskušam dobiti pomoč zase na različnih krajih plačljivo in brezplačno a pravega naslova še nisem našla.. pravijo,da znam samo jamrati in utrujati ,da nobenega napredka ni iz mene ..da sem lena neumna nesposobna ,hvala lp obupana punca
• Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Drago dekle,
praviš, da že več let brezupno iščeš pomoč za svoje težave na različnih krajih, kjer te ponižujejo in žalijo, ne nudijo pa nobene pomoči. Če to traja že več let, predvidevam, da gre sedaj za že odraslo osebo(?). Zanima te, kako predelati ponižanja, ki naj bi jih skozi leta doživela od različnih terapevtov.
Verjamem, da je tavanje od terapevta do terapevta lahko izčpljujoče in brez pravega cilja tudi manj smiselno. Poraja pa se vprašanje, kaj je zate v sedanjem življenju pomembnejše. Čemu bi sedaj dala prednost? Predelati občutke užaljenosti ali razrešiti svoj osnovni problem? Morda bi občutke razočaranja, ki si jih doživela ob iskanju "pravega" terapevta laže predelala, če bi natančno vedela, kaj želiš in se odločila, kaj vse si pripravljena za to storiti. Vsak problem ima svojo rešitev, a pomembno si je postaviti prioritete in se lotiti reševanja po korakih.
Imam nekaj vprašanj zate in bilo bi smiselno, da nanja odgovoriš, če seveda želiš. Ali stisko zaradi katere si prvič poiskala pomoč še občutiš oz. kaj je osnovni razlog, zaradi katerega si se prvič napotila po pomoč? Koliko časa si vztrajala z določenim terapevtom v določeni terapiji? Kaj je bil cilj terapije, kakšen terapevtski dogovor si imela z določenim terapevtom? Kaj je bilo tisto v terapevtskem procesu, česar nisi zmogla? V različnih PT obravnavah se pričakuje aktivno sodelovanje od klienta, potrebno je izpolnjevati terapevtske naloge in spoštovati dogovore. Če klient tega ne zmore, seveda ne sme biti deležen poniževanja in diskreditacije, ampak je potrebno prevrednotenje, poglobljen pogovor itd.
Preden zaključim, bi ti priporočala branje knjige Williama Glasserja "Teorija izbire", morda boš v njej našla kakšno usmeritev zase.
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka
• Se
Sem zavrnjena odgovor na odgovor
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena.
Upamo, da je zapis svetovalke pomagal pri odpiranju vprašanj in razmisleku kako naprej. V spletni svetovalnici izvajamo podporno svetovanje in informiranje, ne pa tudi poglobljenih terapevtskih pogovorov. Zato tvoje vprašanje presega zmožnosti naše svetovalnice.
V dogovoru s svetovalko te usmerjamo k iskanju pomoči bodisi v živo ali na portalih za odrasle, kjer te bodo lažje podprli (npr. med.over.net).
Prijazen pozdrav iz uredništva