Živjo sem punca stara 14 let in si res zelim mnenje oziroma pomoc,
no da opisem kaj se mi dogaja...bila sem z fantom skoraj 7mesecov tezava med nam je bila "long distance" in pa ni se obnasau do mene kot bi jaz to hotela...eno leto nazaj smo dobili novega sosolca, z njim se pogledujeva ze od kar je pri nas. Zelo mi pomeni dotik in z fantom s katerim sem bila v vezi mi tega ni mogel dati. Zacela sva se pogovarjati z sodolcem, zato ker je sel on narazen z svojo punco. Ponudil mi je "dotikanje" seveda ker mi je to mankalo sem rekla ja in nato pustila tisteg fanta-takrat sm res zgubila use filinge fo njega. No ja...z sosolcem sva se dotikala in poljubljala, nato sem ga uprasala kaj je med nama, rekel mi je da z mano noce imeti za zfaj nicesar. Mislila sm si da si bo premislil-ni si☹️ nekaj casa za tem mi napise da misli da je bolje da tega ne pocneva (sm se strinjala) in nato je sledil "block". Od tistega trenutka ne morem nehati mislit nanj in sem tudi pogledala kako izgledajo njegove prejsne pucne in ugotovila da je imel punce ki so bile kar precej suhe in res lepe. Visoka sem 165 in imam 60kg...je to prevec? Po mnenju najstnice res mislim da je to prevec zato se zelo omejujem z hrano in res upam da bom prisla do postave ki si jo zelim in da bom temu fantu usec.
hvala za odgovor
• zb
zbudi_se
tale fant ni zate... lupčkal bi se, vezal pa ne... počakaj na tistega, ki mu boš všeč točno taka kot si!
• du
duajzbxn
Ja vem sam mi je sezmer usec
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Kot razumem, ti ni ustrezala zveza na daljavo, saj ti veliko pomeni dotik, s sošolcem pa si si lahko bila fizično blizu. Zdi se ti, da mu ne ustrezaš, saj nisi dovolj lepa in suha ter da moraš to spremeniti, da bi ga "osvojila". Vedi, da nisi edina, ki se je kdaj počutila tako. Najstništvo je obdobje, ko se poskušamo "najti" in spadati med druge, tudi v ljubezenskem smislu. Pogosto se zgodi, da zato, da bi bili drugim všeč, poskušamo spremeniti sebe.
Poskusi se vprašati, zakaj se res želiš spremeniti. Verjamem, da ti je to težko verjeti in sprejeti, ampak tvoja teža je namreč popolnoma normalna in zdrava, zagotovo ne prevelika. V tem obdobju je še toliko bolj pomembno, da ješ dovolj in zdravo, ko še rasteš in se razvijaš. Le tako lahko svojemu telesu daš, kar potrebuje, pri tem pa tudi ohraniš dobro počutje. Si tudi sama zase želiš, da bi imela boljšo postavo? V tem primeru lahko to dosežeš tudi na zdrav način - s telovadbo, primerno zdravo prehrano, gibanjem. Omejevanje hrane ti res toplo odsvetujem - na daljši rok ti bo verjetno povzročilo le slabo počutje, tako fizično kot psihično, želenih rezultatov pa verjetno ne boš dosegla.
Kot si zapisala, ti je fant povedal, da si za zdaj ne želi razmerja s tabo. To še ne pomeni, da je kaj narobe s tabo. Napisala si, da se je nedavno razšel s punco. Morda si ta fant trenutno res samo želi premor in čas zase. Kakršenkoli je že njegov razlog, je potrebno to upoštevati in spoštovati.
Ljubezni se ne da prisiliti - vse ob svojem času. Verjemi, da si dovolj točno takšna, kot si, in da se ne rabiš spreminjati, da bi bila nekomu všeč in ustrezala. Za dobro razmerje sta potrebna medsebojno sprejemanje in spoštovanje. Vprašaj se: kaj si sama res želiš od razmerja? Zate je ta odgovor zdaj lahko sicer zelo raznolik, vseeno pa bi si upala reči, da si verjetno želiš biti sprejeta in ljubljena taka, kot si, brez prilagajanja in spreminjanja sebe.
Verjamem, da si čudovita punca in si zaslužiš biti ljubljena, kot si. Želim ti vse dobro
Patricija Knez, dipl. psihologinja (un)