Torej glede moje debelosti sploh nebom usmerjala zelo me zfrhavoajo glede tega hotela sem se ubiti bila sem v psihiatrični bolnici vse razen mojega trebuha se je spremenilo v 3 letih malo manj zbadanja vendar useno me ta moj trebuh spravlja v zelo slabo voljo nevem kdaj sem bila nazadnje zelo srečna ker vedno ko sem srečna se spomnim na moj trebuh DEBEV trebuh v šoli se nemorem zbrati imam negativne ocen in kdaj ko sem jezna ali žalostna se začnem rezati in me je strah kako daleč bo to prišlo imate kakšno idejo kako bi lahko shujšala najprej sem jedla malo kruha v celem dnevu potem sem začela testi in shujšala 5kg vendar to je bilo med poletnimi počitnicami.Sedaj pa nimam časa kar koli razmišljati razen v skrbeh v tem da sem debela grda ...
Gi
Gina
Vpiši se v kakšen šport, ki te veseli, če hočeš shujšati. Ne se stradati. Samo v cikel se boš ujela, ko boš shujšala in bo svet čudovit, potem pa se boš zredila in bo spet vse grozljivka. Ni vredno.
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Maša.
Za 12-letnico nosiš v sebi ogromno skrbi. Si se o svojem pogledu nase pogovarjala z mamo, kakšno učiteljico ali prijateljico? Priporočam ti, da najprej svoje skrbi zaupaš eni odrasli osebi, ki ji zaupaš ter jo prosiš, da gre s tabo k zdravniku. Zdravnik ti bo lahko dal napotnico za obisk strokovnjaka na področju duševnega zdravja.
Glede na to, da si že bila v psihiatrični bolnišnici, mogoče trenutno že hodiš k pedopsihologu ali pedopsihiatru? Če ja, mu čim prej zaupaj, kako razmišljaš. Le če bo vedel tvoje največje skrbi, ti bo lahko najboljše pomagal.
Hujšanje ti ne bo pomagalo, da boš bolj srečna. Poskusi najti dejavnosti, v katerih uživaš in pri katerih pozabiš na to, kako tvoje telo izgleda. To je lahko ples, vrtnarjenje, branje knjige, poslušanje glasbe ali karkoli drugega, kar te veseli. Te dejavnosti, ki te osrečijo, zapiši na list papirja. Ko boš žalostna, poglej na seznam aktivnosti in se loti vsaj ene izmed njih. To ti bo pomagalo, da se boš v najhujših trenutkih počutila bolje.
Prosim, javi se mi še kaj in mi povej, kako se počutiš.
Pošiljam ti velik objem.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije