Pozdravljeni!
pišem vam ker rabim mnenje nekoga ki me ne pozna in mi bo povedal kako misli. Zdaj sem 2 letnik lani mi je bilo zelo težko na začetku srednje šole. Na začetku sem bila sama ko sta me ogovorili dve sošolki ker sta iz tukajšnjih občin in nekako smo se začele družiti in hoditi skupaj v šolo in iz nje predstavili sta mi svojo družbo. V tej družbi je bil en fant z katerim je ena od teh punc imela situation ship in ga potem dejansko grdo povedano odjebala. Z tem fantom sem se jaz v tem času večkrat pogovarjala in sva postala prijatelja. Ko sta končala sma midva ohranila odnos in se naprej pogovarjala kot prijatelja kar sta mi obe zelo zamerili. Ko sma midva najin odnos nadgradila in je postalo več kot prijateljstvo je bilo vedno slabše. Zdaj že od lani in vse do zdaj trpim njihovo poniževanje ko okoli govorijo grdo o meni, me zbadajo. Dejansko je to vojna med nami ko se med seboj kličemo in je na vrsti ena od njih me vedno pokliče in jaz nazaj rada bi da se do konča razmišljam da bi šla do svetovalne ali razredničarke da z njimi naredijo pogovor ker mi gre že blazno na živce. Da povem to kar se je zgodilo ni bilo namerno nisem videla poante da bi nekoga ki mi je prijatelj kar tako blokirala ker se z njim drugace tudi srečujem in bi bilo čudno da bi ga zato ignorirala in itak tega fanta poznam že od prej.
• ne
nekii
Hej, ti v tem primeru nisi čisto nič narobe nardila. Ta punca k se je mela z njemu situation ship ga je pustila kar pomeni da je prost in si lahko najde novo punco. Iskreno ne vidim kaj je tukaj narobe in ne vem zakaj bi bile one jezne nate glede tega da se to družiž z njem če prav je samski. In če ga ta punca ki je bla prej z njem še ni prebolela( čeprav ga je ona pustila) še useen ni okej da kontrurela s kom kora biti on in s kom ti ker kot sm ze prej povedala je ona zdaj samski in si lahko najde novo punco. Ne nisi slaba oseba v tem primeru nisi čisto nič narobe naredila. Jst če bi bila na tvojem mestu nebi dajala tem puncam pozornosti in jih ignorirala ker če so nesramne do tebe samo zarad tega ker imaš fanta definitivno niso dobre prijateljice.
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Iz tvojega zapisa razberem, da si se znašla v zapletenih odnosih, ki ti povzročajo stisko in nelagodje. Povsem razumljivo je, da te prizadene, ko so se prijateljice do tebe obrnile in začele igrati neprijazno igro. Ste imele kakšen pogovor, kako se vse počutite v tej situaciji? Na koncu dneva je bistveno, da deluješ v skladu s svojimi vrednotami in vestjo. To, da si prepoznala, da je prijateljica na grd način končala odnos s fantom, ti pa ji nisi slepo sledila, ampak si ravnala po svoje, je v resnici pohvale vredno. :D Dobro pa bi se bilo vprašati, kako se bo ta prijateljica v prihodnje obnašala do tebe, če se spet znajdeta v situaciji, ki ji ne bo po volji? Bi bilo smiselno nadgrajevati ta odnos? Kdo je zate pravi prijatelj? Ali je to nekdo, ki ti stoji ob strani tudi takrat, ko se ne strinja s tabo?
Vem, da je v takih trenutkih težko narediti korak zase, a dolgoročno je to lahko najbolj zdrava izbira. :) Kako pa je zdaj v šoli? Si se morda na novo zbližala s kakšno sošolko? Ali ti fant stoji ob strani?
Mislim, da je zelo dobra ideja, da razmisliš o pogovoru s svetovalno delavko ali razredničarko. To ne pomeni, da »tožiš«, ampak da iščeš pomoč, ker situacija negativno vpliva nate. Njihova naloga je, da pomagajo pri reševanju takih konfliktov in da zaščitijo tvoje dobro počutje.
Tu smo, če boš potrebovala še kakšen pogovor!
Želim ti veliko poguma,
Cita Jenko, mag. psihologije