Hej potrebujem nasvet
V družini smo 3 dekleta in najstarejš sestra ima fanta je 4 leta starejsi od nje in 12 let od mene. Jaz se z njim dobro razumem z njima se družim. On prihaja med vikendom saj med tednom ne more ker dela cel dan. Z njima se družim skus. Imam se eno sestro. Skupaj smo kot 4 peresna deteljica ona dva sta se poljubljala  in jaz sem bla zraven in sem sla in sta rekla da sta si dala samo poljub da ni nič tqkšnega. Imam pa sestrično ki tekmuje s sestro. Ona ima tudi fanta ki je copata. Ona se skos poljuba skos se držita za roke tudi ko sta mama pa ate zraven... kaj naj naredim
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če prav razumem, te skrbi, da se preveč družiš s sestro in z njenim fantom in da zaradi tega nimata dovolj zasebnosti. Praviš, da se dobro razumete in se veliko družite. Izgleda, da tudi njima tvoja družba ustreza. Vseeno pa se sprašuješ, če si vsiljiva, sploh, kadar se pred tabo poljubljata. Videti je, da njiju ne moti, če si v takšnih primerih zraven. Pomembno pa je tudi, kako se ti počutiš ob tem. Če ti je ob njunem poljubljanju neprijetno, je to razumljivo. Ljudem je v takšnih situacijah pogosto neprijetno. Tudi če njiju tvoja prisotnost ne moti, je čisto v redu, da greš stran, če se sama ob tem ne počutiš prijetno. Lahko jima tudi poveš, da se rada družiš z njima, vendar bi raje videla, če se poljubljata, ko sta sama. V kolikor pa te ne moti, da si pred teboj data poljub, pa se mi tudi ne zdi narobe, če ostaneš zraven.
Praviš tudi, da te moti, ker se sestrična in njen fant poljubljata pred teboj in ostalimi družinskimi člani. Glede tega te razumem in sklepam, da nisi edina, ki jo to moti. Verjamem pa tudi, da jima tega ne upaš naravnost povedati. Morda lahko poveš kateremu drugemu družinskemu članu, ki mu/ji zaupaš, in se nato ta oseba pogovori z njima. Lahko ga/jo tudi prosiš, naj jima ne pove, da si ti to izpostavila, če ti je zelo neprijetno. Če jima bo to povedala odrasla oseba, je tudi bolj verjetno, da ga/jo bosta vzela resno.
Želim ti, da bi ti uspelo dobro rešiti situacijo. Pa lep pozdrav!
Anja Rakovec, mag. psihologije
• SE
SEM PREVEČ VSILJIVA
Punca ni treba   gledati    kaj počne tvoja sestra     se ti kakšnega fanta probaj poljubljati   mogoče bos bolj srečna kakor tvoja setra   .