Jaz nimam nič proti nikomur. Nikoli ne zamerim stvari, takoj sprejmem opravičilo...
Sprejemam vse ljudi in me ne moti če so: bisexual, geji, lejzbike, trans, polysexual, pansexual, non-binary... theriani ali furry.
Sem premalo kritična do sveta, ker nič nimam proti nikomur?? :(
Uredništvo
Urška Otrin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
sprašuješ se, ali si premalo kritična do sveta, ker ne obsojaš drugačnih od sebe in si sprejemajoča do vseh ljudi.
Moj odgovor bo kratek, saj ti želim predati preprosto in jasno sporočilo: drago dekle, popolnoma nič ni narobe s tem, da si sprejemajoča in nekritična do soljudi. Nasprotno, to je lastnost, na katero si lahko zelo ponosna in jo lahko s pridom deliš in kažeš svetu.
Razumem te, da imaš lahko kdaj občutek, da je s tabo nekaj narobe, ker se do nobene oblike spolne usmerjenosti, subkulture oz. “drugačnih” ljudi ne opredeljuješ negativistično. Dandanes lahko včasih obvelja zmotno prepričanje, da moramo o vsaki stvari imeti mnenje, pogosto se ljudje med seboj celo povezujemo, spoprijateljimo glede na to, kakšno mnenje imamo o določeni vsebini, skupini ljudi ipd. Ne glede na ta pritisk, ki ga morda čutiš od zunaj, te spodbujam, da ohranjaš svojo odprtost in jo, v kolikor se ti to zdi možno in izvedljivo, deliš s svojimi vrstniki, prijatelji, bližnjimi in še njih “nalezeš” te lepe lastnosti. :)
Bodi dobro,
Urška Otrin, mag. psihologije