Usec mi je en fant za tako od sesteg razreda in mislim da jst njemu nism. Edino kaj je nemorm ne hat misliti on Niem or je tok Lep. Lani mu je bila usec ena punca ki je njegova sosolka drgac je Ona ful uredu. PAC jst nism niti mal lot Ona Ona ima dolge blond lase in je zelo suha in kar nizka, jas pa imam kratke crne lase in sem kar visoka in ne najbolj suha. Zadnjic sem bila s prijateljcanu u trgovini in je bil on tm in jst sem bla tak omg kok je leppppp. Nevem mislim vcasih mi rece Hej in me tako fing Lepo pogleda in se povutimm kot ce bi bla u nevesih. In zadnjic mi je rekel da sem lepa ampak nevem ce je mislim res. Sem mu usec al ne ?
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si že dolgo zagledana v fanta iz drugega razreda. Nanj ne moreš nehati misliti, ko te ogovori se počutiš kot v nebesih. Sama misliš, da mu nisi všeč, saj mu je bila v preteklosti všeč punca, ki je po videzu popolnoma drugačna od tebe. Zadnjič ti je rekel, da si lepa, ampak ne veš, ali je mislil resno. Sprašuješ, ali si fantu všeč.
Na podlagi znakov je žal zelo težko ugotoviti, ali si osebi všeč ali ne. Razlog je v tem, da smo si ljudje zelo različni in vsak to, da mu je nekdo všeč, pokaže na rahlo drugačen način. Omenila si, da ti je ta fant rekel, da si lepa, kar je zagotovo lahko znak simpatije. Vendar pa ne moremo nujno reči, da si mu všeč, brez poznavanja celotnega ozadja.
Omenila si, da je bila v preteklosti temu fantu všeč punca, ki je čisto drugačna od tebe. To nič kaj ne pomeni, saj se ljudje lahko zaljubimo v zelo različne ljudi, sploh v obdobju odraščanja, ko se naša identiteta in preference glede partnerja šele oblikujejo.
Najbolj preprost in hkrati tudi najtežji način, da preveriš, ali si fantu všeč je, da mu neposredno poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, ki si ga želiš in ki bo hkrati najboljši zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije