Pozdravljeni,
Imam manjši problem nekaj časa sem šla k frendici ki ima dva brata enga starejšega za 2 leti od mene in enega ki hodi šele v 7 razred. Torej šla sem k njej da se z njo druzim zdaj med počitnicamiko je čas. Z njenim starejsim bratom sva se videla in sva si nekaj besed in pogledov in je bil zelo prijazen. Ko sem prišla domov sem začela o njem zelo razmišljat. In potem kr pogosto tak cele 3 dni neprestano in mislim da mi je vsec. Čeprav nočem da mi je zaradi moje frendice ker nočem da mi zameri al pa da bi bilo čudno med nama. Zaenkrat ne bom nič kaj veliko probovala, kljub temu da bi rada.
Prosim pomagajte
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Napisala si, da si med počitnicami, ko imaš nekoliko več časa, nekaj dni pri prijateljici, ki ima dva brata. Z njenim starejšim bratom sta se nekajkrat srečala, si izmenjala nekaj besed in pogledov. Dodajaš, da je nate naredil močan vtis in da v zadnjih dneh veliko misliš nanj. Obenem si želiš ohraniti dober odnos s prijateljico, ki je njegova sestra.
Sprašuješ se, ali si zaradi tega grozna. Moj odgovor je ne. Včasih lahko človek na nas naredi velik vtis že po nekaj kratkih srečanjih in bežnih pogovorih. Takrat pogosto razmišljamo o njem, ker nam je njegova bližina prijetna ali ker v nas vzbudi radovednost. Takšna občutja so povsem naravna in ni razloga, da bi se zaradi njih obsojala.
Razumem tudi tvojo skrb glede prijateljice. Lepo je, da ti vajino prijateljstvo veliko pomeni in da želiš ravnati spoštljivo do nje. Prav to kaže, da ti ni vseeno za ljudi okoli sebe.
Morda si lahko za začetek odgovoriš na vprašanje, kaj si v tem trenutku pravzaprav želiš. Ti je pomembnejše ohraniti prijateljstvo takšno, kot je zdaj, ali bi rada tega fanta bolje spoznala in videla, ali se med vama lahko razvije kaj več? Na to vprašanje ni pravilnega ali napačnega odgovora – pomembno je, da je odgovor iskren predvsem do sebe.
Ni se ti treba nikamor muditi. Za začetek ga lahko preprosto bolje spoznaš v družbi prijateljice in drugih. Tako boš dobila priložnost, da ugotoviš, ali je začetni vtis res nekaj več ali pa gre le za trenutno navdušenje. Šele nato se boš lažje odločala, kako želiš graditi odnos z njim in kako ob tem ohraniti dober odnos s prijateljico.
Srčno upam, da ti je moje razmišljanje vsaj malo pomagalo in da se zdaj počutiš mirneje. Če boš imela občutek, da te še kaj skrbi ali da bi se rada o tem še pogovorila, mi brez zadržkov ponovno piši. Z veseljem ti bom prisluhnila.
Želim ti lepe, sproščene in brezskrbne počitnice.
Sergeja Zemljarič, univ. dipl. pedagoginja