Živjo,
sem punca in hodim v osnovno solo kjer mi je neki fant zelo vsec.
Ampak problem ni to, problem je da mi je hkrati všeč tudi PUNCAsicer eno leto starejsa spoznala sem jo te pocitnice. Rekla mi je da so njej vsec punce in fantje in to ve . Ali je normalno da mi je vsec punca . Ali je normalno da sta mi vsec oba spola. Ko sem zraven obeh se pocutim veliko bolje kot sem se prej . Oba imam zelo rada a me skrbi da ker mi je vsec punca me bodo drugi izključili ali pa se mi posmehovali .
Kaj naj naredim?
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si pri sebi opazila, da sta ti všeč tako fant kot tudi punca. Sedaj se sprašuješ, če je tvoje doživljanje normalno. Verjamem, da si v dilemi, saj ti je po eni strani njuna prisotnost prijetna in te navdaja z dobrimi občutki, na drugi strani pa te je strah, ker tvoji občutki še niso povsem jasni. Prav tako ti velik zadržek predstavljajo odzivi drugih, saj si ne želiš posmehovanja. Predstavljam si lahko, da ti je neprijetno in si želiš najti odgovor, ki ti bo omogočil da si srečna in sprejeta.
Sprašuješ se, če je normalno da ti je všeč punca oz. da sta ti všeč oba spola. Vprašanje normalnosti na tem mestu prinese različne odgovore. Za nekoga je to normalno, za koga drugega pa morda ne. In to bi lahko prenesli še na številna druga področja. Zato ti predlagam, da se bolj kot na vprašanje o normalnosti, osredotočiš na vprašanja o tvojem doživljanju. Da svoje občutke in misli v povezavi s tem sprejmeš in se zavedaš, da te ti delajo takšno kot si. Vredno ljubezni, spoštovanja, prijaznosti, dobrih besed. Ne glede na to ali se komu zdi tvoje doživljanje normalno oz. nenormalno.
Sprašuješ tudi kaj naj narediš. Predlagam ti, da si vzameš nekaj časa za razmislek o svojem doživljanju. Da se dotakneš vprašanj, ki se dotikajo tega kaj si pravzaprav želiš - kaj si želiš v odnosu s fantom in kaj v odnosu s punco? Ali si želiš, da se odnos razvije v kaj več? S kom bi si v odnosu želela kaj več - s fantom ali s punco? Ni potrebno, da takoj najdeš odgovore na vprašanja, ker so le-ta pravzaprav pomembna in terjajo kar nekaj premislekov. Glede tvoje dileme, ki se navezuje na to, če se ti bodo drugi posmehovali, pa bi ti svetovala naslednje. Še je čas, da najprej sama pri sebi dobro raziščeš svoja pričakovanja in želje, ki se dotikajo odnosov. Ko boš poznala odgovore na ta vprašanja, boš morda tudi lažje razmišljala o tem, komu zaupati, kako se odzvati na povratne informacije (med drugim tudi na morebitne kritike) itd.
Zaupaj vase in si vzemi čas za razmisleke o vprašanjih, ki se ti postavljajo. Prepričana sem, da boš čez čas spoznala, kaj si pravzaprav želiš in kaj te osrečuje v največji meri.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije