Že nekaj časa me zanima moja spolna usmerjenost. Nekaj časa sem mislila da sem lezbijka, potem da sem straight, zdaj se mi zdi da se bi. Pobrskala sem po internetu in ugotovila da je vse to zame prevec zakomplicirano. Zdaj nisem sigurna ali sem bi, ali pan, ali kaj drugega mogoče? To se mi zdi kar pomembna informacija, zato rabim nasvet. Všeč so mi fantje (straight ali bi), všeč so mi punce(lezbijke ali bi), in všeč so mi transseksualni ljudje, kateregakoli biološkega spola. Nikoli še nisem videla ali pa spoznala non binary osebe, zato nevem če me privlačijo. Rabim pomoč, in zanima me kaj sem? Zanima me pa tudi več o društvu legebitra, pregledala sem njihovo spletno stran, in zanima me tudi kaj več o društvu, ter kakšnih dogodkih.
Hvala že za kakršenkoli odgovor dobim:)
Sn
Snowie
Zivjo!
Sicer nisem ravno strokovnjakinja ampak mislim da si po vsej verjetnosti pan, glede na to da so ti vsec moski, zenske, trans ljudje. Nisem cisto 100% saj se ti najbolj poznas kot osebo ampak si poglej cim vec o tej temi. In naj se ti ne mudi, vzemi si svoj cas.
In od dogodkov pa vem da je vsak junij (pride month) in pride festival. Vsako leto je ena tema (mislim da je lani bila gay in predlani trans) tako da si se to poglej.
Zelim ti veliko srece!
W3
W31RD-0
Hvala za tvoj odgovor, veliko mi pomeni:)
Zanima me samo se to ali o terminih teh dogodkov (legebitra) pise tudi kaj na spletni strani?
Se enkrat hvala za vse odgovore ki jih dobim:)))
al
alpaka
Hej,
tudi jaz sem veliko casa porabil za razmisljanje o svoji spolni usmerjenosti. Verjamem, da te to obremenjuje in da se zelis razumeti, ampak moj nasvet je, da se poskusis ne obremenjevati prevec. Ni nujno da najdes popoln label zase, ker so samo besede, ki nas bi naj opisovale, ne pa omejevale, pa tudi mudi se ne, vzami si cas. Ampak razumem da si to verjetno zelis. Ce nimas obcutka, da rabis zelo natancen label, vedno obstaja kvir, pa tudi recimo bisexual lahko vkljucuje vse ljudi. Pomembno je da se tebi zdi prav in samo ti lahko zase ugotovis kdo ti je vsec. Ce bi rada bolj natancno, mogoce poglej poleg bi in pan tudi omni ali poly. Vem, da jih je se vec, ampak se jih zdaj ne spomnim. In ce so ti vsec transspolni ljudje tudi ne pomeni nujno, da si ali da se moras identificirati kot pan (kar sem videl da nekateri trdijo na internetu). Ne rabis jemati vseh definicij zelo "strogo".
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
spolna usmerjenost je lahko zelo fluidna, zato se je včasih težko »popredalčkati« v eno od kategorij. Kljub temu razumem, da imaš željo oziroma potrebo po tem, da svojo spolno usmerjenost definiraš. Definiranje nam daje občutke varnosti in predvidljivosti, vendar se mi zdi pomembno, da si hkrati pustiš dovolj prostora ter slediš sebi in svojim občutkom.
Glede na to kar opisuješ bi se sicer lahko opredelila tako bi kot tudi pan. Spodaj prilagam še izsek iz Transakcijinega LGBTIQ+ slovarja. Pri tem kako se želiš opredeliti oz. katero nalepko uporabiti zase je odvisno od tega s katerim terminom se najbolj poistovetiš oz. kateri ti najbolj ustreza.
Biseksualnost (angl. bisexuality) je spolna in/ali romantična privlačnost do več kot enega spola/do različnih spolov oz. privlačnost do vseh spolov ali ne glede na spol. Sicer pa velja, da ima biseksualnost skoraj toliko različnih pomenov, kot je biseksualnih oseb, saj jo vsak_a lahko razume in doživlja na svoj način.
Panseksualnost (angl. pansexuality) je spolna in/ali romantična privlačnost do oseb vseh spolov oz. ne glede na spol. Panseksualnost se lahko uvršča pod krovni termin bi+ ali pa se jo razume kot samostojno spolno/romantično privlačnost. Kot biseksualnost ima tudi panseksualnost mnogo načinov razumevanja, saj jo panseksualne osebe lahko razumejo in doživljajo vsaka na na svoj način.
Sprašuješ tudi o društvu Legebitra. V sklopu naše organizacije ponujamo brezplačno psihosocialno svetovanje, pravno svetovanje, testiranje na HIV in druge spolno prenosljive bolezni ter mladinske aktivnosti za mlade. Mladinske dogodke sproti objavljamo na naši FB strani v sekciji dogodki, mladinski center pa lahko spremljaš tudi na IG strani.
Če te še karkoli zanima sem z veseljem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.svetovalnica Legebitra