Pozdravljeni
Moj ati je našel neko 'ful' lepo hišo na drugem koncu Slovenije in bi se rd kr na vrat na nos preselil tja. jz se ne bi rada preselila ker imam tukej ful dobre prijatelje in res ne bi rada šla nikamor. Sicer tut že v preteklosti smo šli večkrat hiše pogledat pa nobena ni bla dovolj dobra, ampak zdej se pa zdi da gre za res. Kako naj prepričam atija da ne bi šli dol? Na pomoč!!!!
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot vidim, te močno obremenjuje dejstvo, da se boš v kratkem morda morala preseliti na drug konec Slovenije in za sabo pustiti svoje trenutno okolje in dobre prijatelje. Sprašuješ se, kako prepričati svojega očeta, da se ne bi preselili. Res je, da mu lahko poskusiš izraziti svoje skrbi in želje, vendar bo ne glede na to, kako močno si želiš ostati, na koncu, žal, najbrž obveljala njegova beseda.
Predstavljam si, da to zate pomeni veliko sprememb, prilagajanja na novo okolje, spoznavanje novih ljudi in nenazadnje, kar najbolj skrbi tebe, omejitev stikov z dobrimi prijatelji, ki jih imaš tukaj, kjer živite sedaj.
Predlagam ti, da razmisliš, kako si lahko olajšaš ta prehod oziroma potencialno selitev. Razmisli, kaj vse te čaka, kakšne prednosti prinaša selitev, priložnost boš imela spoznati nove ljudi, oblikovati nova prijateljstva, kljub vsemu temu, pa boš prav tako lahko še vedno ohranila stik tudi s trenutnimi prijatelji. Zagotovo ni enako, kot če se vsakodnevno družite v živo, pa vendar sama selitev še ne pomeni, da se mora vaše trenutno prijateljstvo pa tvoji selitvi zaključiti.
Svoje skrbi lahko zaupaš očetu, povej mu, kako se počutiš, česa te je strah, kaj si ti želiš. Ob tem poskusi razumeti tudi njega in njegovo plat trenutne situacije. Tudi zanj to najbrž ni mačji kašelj, pač pa velika življenjska odločitev, ki izhaja iz želje delati dobro za vse vas. Zagotovo ne bo enostavno, lahko pa ti selitev kljub vsemu prinese mnoge nove priložnosti in izkušnje. Poglej na situacijo iz tega zornega kota.
Upam, da bo, v kolikor se zares preselite, ta prehod zate čim manj stresen in da uspeta z očetom najti skupen jezik in razumevanje.
Vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije