Zdravo. Pisem ker me zanima kaj se dogaja z manoj. Začel bom s tem da povem da že 7 let vsako dnevno uporablam pornografijo. Pred 7 meseci sem začel pri sebe videti neke spremembe saj nisem vec bil vzburjen ko se videl kakšno lepo punco, pred tem sem vedno gledal punce in tudi bil zelo zaljubljen. Že od malega sen bolj sočuten in občutljiv razen zdaj. Te spremembe so bile take začel sem se spraševati či sem gej. Ko sem gledal pornogradijo sem včasih gledal tudi homosexualno pornografijo ampak mi nikoli ni bil privlačen noben moški. Potem pa mi to ni bilo vec vsec in sem zacel gletadi samo heterosexualno pornografiji ampak vec sem je gledal manj so mi bile vsec ženske nisem vec čutil tistse povezave kot prej z ženskami. Začel sem se skrbeti če sem gej in to je prišlo do tega da sem to povedal moji mami. Mama je je čisto razumela in je rekla da tudi če bi bil gej mi be imela isto rada in ko je se to zgodilo je se mi življenje ulajšalo bilo je spet kot prej saj ko sem te misli pri sebi sprejel so mi spet bile všeč zenske za približno 1 teden. Po tem tednu pa so mi v glavo začele hoditi sexualne misli o otrocih in neven kaj naj nevem ce so mi te misli vsec ali ne. Nebi rad bil pedofil al vsaj se mi zdi imam tudi 3 leta staro nečakinjo ki jo imam rad ampak mi težko saj so te misli glede nje in neven kaj naj mislim da mi misli niso vsec vsaj mislin oz. Upam nocem nji kaj narediti alo tako se mi vsaj zdi rabim in me zanima kako bi se lahko soočil s temi misli da jih nebi nikoli storil.
• Ps
Psihiater
Psihijater. Nujno in cimprej. Ce bi bil gej vse kul ampak seksualne misli o otrocih? Strokovna pomoc je potrebna, saj se tako pravocasno prepreci pedofilija in kaznjiva dejanja.
lp
• no
no_porn
......... pa prenehaj s pornografijo - če boš prebrau za sabo, kaj si napisau, ti bo jasn, da je ona sprožilec usega tga...
• Bo
Bond007
Pozdravljeni vsi,
tukaj imate odličen šolski primer, do česa lahko pride zaradi nebrzdane obsesije s pornografijo. Upam, da je skozi to zgodbo vsakemu jasno, da zaradi viška in pretiravanja zlahka pride do naveličanosti in deviantnosti/sprevrženosti.
Vendar kljub temu spoznanju glede na tvoje pripovedovanje ne pričakujem velike katastrofe, ni potrebno paničariti; zelo dober znak je, da odprto govoriš o svojih občutkih,  si razumna oseba, sam pri sebi imaš velike pomisleke, ravnaj z glavo, razsodno in umirjeno. Videti je, da še vedno postopoma odkrivaš svoje telo in duševnost, definitivno se trudi zmanjšati uporabo pornografije in se v širokem loku izogni deviantnim vsebinam - ob tem se zavedaj, da so nekatere ekstremno nezakonite.
Glede pogovora s psihologom pa vseeno previdno, osebno namreč poznam primer, ko se je najboljši prijatelj zelo zmeden spravil k psihologu in prišel od tam še veliko bolj zmeden. Kasneje mi je priznal, da se je večina zmedenosti dogajala samo v njegovi glavi in bi bilo bolje, da bi ga v tistem obdobju pustili pri miru. Jaz imam različne izkušnje s psihologi; zelo dobro se je pogovoriti z inteligentnim strokovnjakom, včasih je dovolj že zanesljiv, pameten in razgledan prijatelj, v bolj zapletenih primerih pa je seveda bolje poiskati profesionalno pomoč; če te obravnavajo bolj na hitro se ti lahko zgodi, da boš še bolj zmeden - če si najdeš ustreznega izkušenega, ki bo tvojo obravnavo vložil več časa in potrpljenja, pa ti lahko zelo pomaga.
Moj nasvet glede vsega naštetega je - prekini z vsem kar počneš, slabimi navadami, ukvarjanju s tesnobnimi občutki, odtrgaj se od kaotične tehnologije in pripomočkov ter se poskusi uravnovesiti v naravi in z bližnjimi, starimi starši, domačimi živali, bolje ti bo.
Good luck!
• Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Resnično sem vesela, da si se nam odločil zaupati. Lahko si ponosen na ta korak, saj verjamem, da kar si zapisal, ni lahko povedati.
V svojem sporočilu si naslovil več tem vezanih na spolnost. Poskušala se bom dotakniti vseh in ti zastaviti še kakšno dodatno vprašnje. V kolikor želiš mi lahko nanje odgovoriš, da bom še bolje razumela kar trenutno doživljaš.
Praviš torej, da že več let dnevno gledaš pornografske posnetke. Ob tem si opazil, da si v zadnjem času izgubil vzburjenost ob ženskah in začel gledati več pornografije, ki vsebuje homoseksualne odnose. Spraševati si se začel o svoji spolni usmerjenosti in se glede tega zaupal svoji mami, ki ti je ponudila svojo podporo. Dobro je, da imaš z mamo odnos v katerem si lahko odkrit in, ki ti nudi čustveno podporo. V nadaljevanju sicer omenjaš, da so ti nato bile za približno en teden spet všeč ženske nato pa so se pojavile seksualne misli glede otrok. Praviš, da se te misli pojavljajo tudi v odnosu do tvoje triletne nečakinje. Omenjaš, da ne veš ali so ti te misli všeč in, da misliš, da ne bi rad deloval v skladu z njimi. Kako se glede tega počutiš sedaj?
Iz tvojega zapisa prepoznavam, da so te misli zate težke in se, kot praviš tudi sam, želiš z njimi soočiti in ne delovati v skladu z njimi. Pri tem se je pomembno zavedati, da misli niso nujno povezane z našim vedenjem. Če o nečem razmišljamo, to še ne pomeni, da bomo to tudi naredili, misli same po sebi namreč niso kaznive ali neprimerne. Smo pa odgovorni za svoje vedenje. Aktivno delovati v skladu z mislimi, ki jih omenjaš, torej ni primerno in je tudi globoko etično sporno ter kaznivo. Dobro je torej, da se jih zavedaš in jih ne želiš pretvoriti v vedenje. Spodbujam te, da premisliš, ali lahko s svojimi mislimi shajaš in ne deluješ glede na njih skozi svoje vedenje. V kolikor meniš, da ti to predstavlja težave te spodbujam, da poiščeš strokovno pomoč. Ena izmed možnosti je zagotovo obisk kliničnega psihologa. Pri osebnem zdravniku lahko prosiš za napotnico. Ker pa so čakalne vrste precej dolge, se lahko med tem, ko čakaš na obravnavo, obrneš tudi na Center za psihološko svetovanje Posvet (https://posvet.org/), ki svoje delo prav tako opravlja brezplačno. Klinični psiholog, in tudi svetovalci na centru Posvet, ti bodo lahko pomagali tako s soočanjem z rabo pornografije, kot tudi z odkrivanjem svoje spolne usmerjenosti. Seveda pa tudi s soočanjem s seksualnimi mislimi glede otrok.
Želim ti veliko poguma in vztrajnosti pri nadaljnjem iskanju opore. V kolikor imaš dodatna vprašanja pa sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)