pozz,
zadnji solski dan se je neki zgodilo... z sosolcem sva sexsala (ne prvic) imam ze redno menstro. in mi je zamujala  cca 8 dni... pole sm kupla 3 razlicne teste na nosecnost in usi tri so bli pozitivni...zdej grem u 7 razred osnovne...starsi niso glih veseli kr bojo dedek pa babica...kaj naj nardim...sosolec ne ve da bo tata...no sm ze bla na ulta zvoku, z otrokom je use ok...moj fant pa je ful jezn in me hoce pustit... kaj naj naredim, pac pred sexsom sva se z sosolcem ljublckala z jeziki in mi je lizal lulico... kaj naj z otrokom?
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
To je zelo resno vprašanje in glede na tvojo starost je prav, da ga ne nosiš sama na svojih ramenih.
Iz tvojega sporočila sem razbrala, da si staršem za nosečnost že povedala. To je bila dobra odločitev, saj boš njuno pomoč res potrebovala. Predlagam, da se z ginekologinjo in s starši pogovoriš, kakšne možnosti imaš in ugotoviš, kaj si želiš. Morda lahko nosečnost še prekineš? Če se odločiš, da bi želela otroka roditi, ga lahko daš nato v posvojitev staršem, ki bodo zmogli skrbeti zanj in ga bodo imeli radi. To je tudi zelo plemenito dejanje, novi starši bi ti bili zagotovo večno hvaležni. Če bi se odločila za posvojitev, lahko to urediš z najbližjim centrom za socialno delo. Če se otroku ne bi želela za vedno odpovedati, ga lahko daš v rejništvo. Tako bi bil otrok nameščen v rejniško družino, dokler ne bi bila sposobna prevzeti skrbi zanj.
Glede na tvojo starost in to, da te čakajo vsaj še trije razredi osnovne šole, potem najbrž še srednja šola, ni možnosti, da sama skrbiš za otroka. Preko centra za socialno delo lahko najdete tudi drugo obliko varstva, če bi želela vseeno biti prisotna v otrokovem življenju, morda bi za otroka želel skrbeti kateri izmed tvojih sorodnikov.
Odloči se tako, da boš ti z odločitvijo najbolj pomirjena. Taka odločitev bo prava tudi za otroka. Če nisi prepričana, kaj si želiš, se pogovarjaj o tem s starši in drugimi odraslimi, ki jim zaupaš, svetujejo pa ti lahko na centru za socialno delo. Vzami si čas za odločitev.
Kar se tiče fanta in sošolca, pa predlagam, da se v tem trenutku raje osredotočiš nase. Tako kot ti tudi tvoj fant in sošolec ne bi bila sposobna prevzeti skrbi za otroka. Glede na vajino zrelost bi se vajin odnos verjetno slej ali prej zaključil. V prihodnje se pa med spolnimi odnosi dobro zaščiti, da preprečiš druge neželene nosečnosti pa tudi prenos spolno prenosljivih bolezni. Partner naj dosledno uporablja kondom, ko boš nekoliko starejša, pa se lahko z ginekologinjo pogovoriš tudi o drugih oblikah zaščite (npr. hormonska kontracepcija).
Drži se. Če te zanima še kaj, pa mi piši.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije
• -k
-kika193-
pozz
ne otroka zelim prevzeti, ugotovila sem da bo puncka????????????????ful sm vesela samo me je strah rojevanja.... to tudi ni moj prvi otrok... mam enega starega 4 leta (oliver), eno staro 1 leto (olivia)... zdaj prihaja ze ta tretja... ti otroki so usi z istim sosolcem....
• Ar
Arči
Kika, si še razmislila, da bi poiskala strokovno pomoč. To kar pišeš kratko malo ni mogoče verjeti.
Malo matematike: zadnji šolski dan je bil 24. 6., vprašanje pa si postavila 23. 8., to skupaj znese 60 dni.
Spol otroku je mogoče določiti v 20 tednu nosečnosti, torej približno po 140 dneh nosečnosti.
Pa ti so Kika pravi fenomen, v vseh pogledih, stara si približno 13 let, prvega otroka pa si rodila pred 4 leti, torej pri 9 letih, pravzaprav še prej. Pa še nega pred enim letom.
Še boljše pa je ta tvoja, oče teh otrok bi naj imel prvega otroka pri dobrih 8 letih. Potem je tudi on fenomen, medicinski.
• ma
ma_daj
Khm, Kika, a ti mal nabijaš tle...?!
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Rada bi samo še enkrat preverila tvojo trenutno situacijo. V prvem sporočilu si omenila, da starši niso veseli, da bodo dedek in babica, iz česar sem razbrala, da je to tvoj prvi otrok. Zdaj pa omenjaš, da imaš še dva in da si torej prvega rodila pri 9 letih? Kdo skrbi za tvoja dva otroka?
Rada bi ti pomagala, vendar težko razumem, kako je do te situacije prišlo. Najlažje ti bom svetovala, če mi bolje opišeš.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije
• Pa
Pasjonka
Pa to itak ni mogoce, da mas kr 2 otroka ze pri 12./13. In, da to starši nebi vedl. Halooooo?
(Se opravičujem, če sem hila s kakšnimi besedami ostra ali stroga ampak se mi to da maš 2 otroka pr 12./ 13 letu ).
Maš to in drži se kika
Ps: si zelo pogumna, da si mela že kr 2.
Lp