Zivjo,
Imam par problemov pri spolnosti in nevem kam naj se obrnem.
Imam fanta ze vec kot eno leto in na zacetku najine zveze sem bila res noro potrebna, seksala sva vsakic ko sva se videla po veckrat na dan, seks je res bozanski in sem z njim dozivela svoje prve 3 orgazme v svojih 24letih in potem po parih mesecih sva se zacela bolj pogosto videvati in vedno je bilo manj seksa, kdaj tudi po cel mesec nisva seksala, ker me je vedno sram zaceti prva. Dostikrat sem potrebna, ga ze zacnem bozati, se lupckava ampak potem me kar rata sram oz me je sram biti zapeljiva, seksi in potem raje sam odneham. Vcasih pred tem fantom sem imela problem, da mi je med seksom ratalo dolgcas in sem vmes gledala tv ce je bil prizgan in samo upala da bo cimprej konec, pri zdajsnwm fanru na sreco vsaj tega ni ker se res potrudi in naredi vse da me zadovolji, ampak orgazme se vseeno ne dozivljam tolikokrat kakor bi si zelela, ker sem ful zaprta kar se tice spolnosti, ne upam si probavati novih stvari, neupam nositi seksi perila in presenetiti svojega fanta. Ceprav sem sedaj velikoo bolj sproscena in odprta odkar imam tega fanta ampak zelim si biti se bolj divja seksi ekspirimentirati, predvsem pa da bi imela veckrat zeljo po seksu in da bi lahko kdaj sama zacela brez strahu ( doskrat me je vbistvu strah da fant nebo takrat za akcijo, ker se je parkrat ze zgodilo da je bil utrujen in potem me kar vse mine in zgubim voljo do seksa oz sem uzaljena in potem me vse kar stravmatizera in si potem neupam vec zacet prva.) Imate mogoce kaksen nasvet zame? Kaj lahko naredim za vecji libido
Hvala
• Lo
Lola
Hy >>smotka<< ne vem zakaj takšno ime ampak ok.
Probaj imeti rada sama sebe, imej kak dan sama s sabo in takrta nosi seksi oblačila da boš videla da si lepa (vse smo lepe!!!!) In enkrat samo probaj to kar si rekla da si ne upaš točnp to naredi pred fantom in mogoče bo zato mogoče ne ampak vedi nisi ti kriva če se mu ni pač nima energije in za to je kriv on sam in ne ti....drugače ti ne morem pomagati
Upam da ti uspe čeprav še sama nisem imela ospolnega odnosa...
Lola
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
videti je, da si v trenutni zvezi bolj zadovoljna, kot si bila v preteklih, kar je super. Opažaš, da imaš zmanjšano željo po spolnih odnosih, včasih pa težko daš pobudo zanje, saj te skrbi odziv partnerja. Verjamem, da je lahko to zate frustrirajoče.
V romantičnih razmerjih je povsem normalno, da se želja po spolnih odnosih skozi čas zmanjša glede na prve mesece, v katerih partnerja šele odkrivata drug drugega, sta zaljubljena in navdušena nad novonastalo zvezo. Čez čas pa se namesto zaljubljenosti vedno bolj kaže navezanost oz. ljubezen med partnerjema. V tem obdobju ugotovita, da si lahko naklonjenost kažeta tudi na druge načine, vseeno pa spolni odnosi še ostajajo pomemben dejavnik. Ker sta skupaj že več kot eno leto, ni nič narobe, če le-ti niso tako pogosti, kot so bili na začetku.
Napisala si, da si pri tem fantu v spolnosti zadovoljna, saj se zate potrudi. Glede odprtosti do določenih spolnih praks pa je tako, da so nekateri odprti malo bolj, drugi malo manj in s tem ni prav tako nič narobe. Kar pa lahko storiš, je to, da se s partnerjem odkrito pogovarjaš, tudi o spolnosti. Morda mu zaupaš, kako se počutiš, ko te zavrne, kakšna si želiš biti, kaj ti spolni odnosi pomenijo … Dobra zveza in dobri spolni odnosi temeljijo na medsebojnem zaupanju in spoštovanju. Ko se boš počutila popolnoma sprejeto s strani partnerja, boš postala tudi bolj sproščena in odprta. Pomembno je, da vsako novost v spolnosti raziskujeta skupaj in komunicirata, kaj vama je sprejemljivo.
Verjamem, da se ob zavrnitvi ne počutiš prijetno in gotovo ti pridejo na pamet kakšne negativne avtomatske misli, ki pa niso resnične. To, da ti fant reče, da je utrujen, lahko pomeni dobesedno to: utrujen je, ne pa, da te ne mara ali da v vajini spolnosti ne uživa. Razmisli o situacijah, ko sta oba spočita in sproščena, npr. za vikende, in poskusi dati pobudo takrat. Lahko pa preprosto svojemu fantu poveš, da si želiš več spolnih odnosov in najdeta kompromis.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje, sicer pa si dobrodošla, da se ponovno oglasiš.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije