Ojla,
Včeraj sem mela spolni odnos z fantom in predn mu je prislo je dal penis vn in si ga je masturbiral malo da mu pride in sem ga gledala in je obrnal glavo in je rekel dane more koncati ce me gleda kaj bi to rabilo pomenit?
kr
kr_ena_1
huh, to pa sam on ve - upraši ga
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Ana, živjo.
V svojem sporočilu si zapisala, da sta s fantom imela spolni odnos, kjer ni mogel doseči orgazma brez tega da je svoj pogled obrnil stran od tebe.
Najpreprostejša razlaga je v resnici to, da ga je morda bilo samo sram. Imeti spolni odnos z nekom pomeni, da smo v zelo intimnem odnosu in to pomeni, da smo ranljivi. Pri samem dejanju se zelo izpostavimo, zato komu včasih ni najbolj udobno izvajati vseh spolnih aktov. Pogledati nekoga v oči že ob pogovoru, kjer smo oblečeni, včasih ni preprosto, a ne? Kaj šele biti tako ranljiv in gledati nekoga v oči. ????
Nekateri ljudje so sicer takšni, da ne dosežejo orgazma z lahkoto, zato se poslužijo različnih načinov, kako pa jim to vseeno lahko uspe - bodisi je to imeti zaprte oči, pogledati stran od partnerja, biti v določeni pozi, z masturbacijo, s partnerjevo pomočjo… Redkokdaj je to povezano s partnerjem. Morda se mora fant tudi malce navaditi na vajino dinamiko, da se lahko sprosti in bo tako čez čas lahko dosegel orgazem tako, da te gleda.
Sicer pa ga lahko tudi vprašaš, zakaj te ni gledal. Ti pogovori sicer zahtevajo veliko poguma, zato lahko to odpreš počasi, ko boš čutila, da je primeren trenutek.
Če imaš še kakšno vprašanje zame, sem ti na voljo.
Sara Holjević, mag. psihologije