Torej imam prijateljico ki je stara 12 let (7.razred v letu 2025/26) torej govoriva tko mal srednje velik (1x na tedn ca ca) sva druzinska prijatelja ( za tiste ki ne razumejo: najini druzini so prijatelji (niso v sorodu)) tko mal na morju se druzva pa u hribih pa ja to to se mi zdi.
Tko mal sva lezala skupi pa gledala King Konga (to je film) in ja tko mal sm dou roko cez njene rame (to je dosežek ker mene strah punc) in ja zdj mene zanima ce je uredu ce imava spolne odnose?
(star sm 15 pa visok 171 pa tezek 570N pa mogoc mam kksno motnjo u glavi )
• 19
19 letni fang
Brt neeee. Stara je 12 let. Ona je še otrok. Ne priporočam, ker če satrši ugotovijo sta vidva cookt
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnil na našo Svetovalnico. Sprašuješ se, ali je v redu, da imaš spolni odnos s prijateljico, ki ti je všeč, in takšno razmišljanje je povsem normalen del tvojega razvojnega obdobja. Moram pa te tukaj vseeno opozoriti, da je v Sloveniji zakonsko dovoljeno imeti spolni odnos šele pri 15-ih letih - takrat lahko oseba v to privoli. V kolikor je oseba mlajša, je to zakonsko kaznivo.
Najbolj pomembno je, da se zavedaš, da se ti s spolnim odnosom nikamor ne mudi - pomembo je, da si vzameš čas, da osebo (katerokoli) dobro spoznaš in razmisliš o tem, ali si tega resnično želiš, hkrati pa ji daš tudi čas, da v svojem tempu odkrije, kaj si od tega odnosa želi. Pri tem je ključna komunikacija in to, da spoštujeta potrebe in meje en drugega.
Moraš se zavedati tudi, da s prijateljico trenutno nista v enakem razvojnem obdobju - punca je verjetno komaj vstopila v obdobje najstništva in se šele začenja prav razvijati, tako telesno kot tudi čustveno in razumsko. Sam si že starejši in zato marsikaj gledaš že precej drugače. Za spolnost nikoli ni prpeozno, marsikdaj pa je lahko prehitro, še posebej v primerih, ko ste še tako mladi. Toplo ti polagam na srce, da s tem ne hitiš in počakaš, da sta s potencialno punco oba stara vsaj 15.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)