Ljudje. Moji starši še vedno seksajo in ob tem čutim stisko. Kako se je naj rešim.
a
a res
hvalabogu, da seksajo - to pomen, da se še vedno štekajo. Tam,k jer pa ne, je pa hitr kreganje in loč..ev na sporedu...
Bo
Bond007
Popolnoma pravilno je, da izraziš, ko ti nekaj močno ne ustreza. Realistični odgovori:
-pogovorite se, da ti je neugodno in če se lahko prilagodita, sicer se moraš prilagoditi ti (glasna glasba/slušalke/lastni obiski)
-aktivno delaj na tem, da se odseliš na svoje ali v najemniško stanovanje/dijaški dom
-v popolnoma skrajnem primeru se poskusi preseliti k sorodnikom
Good luck!Citiraj
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Pišeš, da tvoji starši še vedno seksajo in da ob tem čutiš stisko. Sprašuješ, kako bi se rešila te stiske. Tvoja reakcija na opažene spolne odnose tvojih staršev ni v ničemer nenavadna. Takšno tvoje doživljanje je povsem normalno. Mnogi tako ali drugače doživljajo spolnost med svojimi starši.
Nasploh si mladi neradi predstavljajo, da imajo njihovi starši spolne odnose. Na to jim ni prijetno niti pomisliti, kaj šele tako ali drugače opažati in doživljati. Čeprav je spolnost med starši povsem normalno dogajanje in nujni sestavni del njihovih partnerskih odnosov, njihovi otroci to odmislijo.
V dobi odraščanja in dozorevanja v času pubertete in adolescence mlad človek med drugim postopoma oblikuje svoj odnos do naravnega in družbenega okolja, do življenja, sveta, izgrajujejo se mu kriteriji, vrednote, oblikuje postopoma odnos do drugih ljudi in tudi do samega sebe in to z vseh vidikov – telesnega, duševnega, socialnega in duhovnega. Mlad človek postopoma oblikuje svoj jaz. Takšno oblikovanje in dozorevanje pa poteka tudi na področju odnosov do nasprotnega spola in do samega sebe, kamor sodi tudi področje spolnosti.
Opažanja o spolnih odnosih tvojih staršev, se pri tebi odražajo kot nelagodje in stiska. Sklepam lahko, da se tebi zdi to zelo nagravžno, še posebno, ker sta to tvoja starša in tega ne moreš sprejeti. Zavedati pa se moraš, da imata tvoja starša seveda vso pravico do njune spolnosti, zelo prav je, da se imata rada.
Brane But, univ. dipl. psiholog