1. Zakaj je seks z mladetno osebno nad 15 let prepovedan, če se oba strinjata saj so mlajše osebe lepše in seksualno bolj privlačne kot starejše?
2. Ali je seks z mladoletno osebo nad 15 let kaznivo dejanje?
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi spraševalec!
Spolnost z mladoletno osebo ni prepovedana in ni kaznivo dejanje, če je mladoletna oseba dopolnila 15 let starosti, seveda pod pogojem, da je sporazumna, kjer JA pomeni JA.
Odnosi moških/žensk z mladostniki/mladostnicami, ki vključujejo spolnost v kakršni koli obliki, niso dovoljeni do dopolnjenega 15. leta starosti, saj bi v takšnem primeru šlo za kaznivo dejanje spolne zlorabe otroka do dopolnjenega 15. leta starosti.
Zanimivo pa je, da pri svojih 24 letih starosti (mladosti) praviš, da so »mlajše osebe lepše in seksualno bolj privlačne kot starejše«, kot si zapisal. Kaj te mlade ženske tvojih let spolno manj privlačijo kot pa mladoletnice po 15. letu starosti? Zavedati se moraš, da zgolj telesna zrelost otroka, ki je dopolnil 15 let starosti, še zdaleč ni dovolj za njegovo kvalitetno in odgovorno spolnost, potrebna je še osebnostna, čustvena, socialna in še kakšna druga zrelost.
Brane But, univ. dipl. psiholog