Pozdravljeni
Učeraj se mi je zgodila zelo grozna stvar.stara sem 15 let in domov sem pripeljala fanta.najprej sva se samo zalizovala potem pa sva imela še spolni odnos.uporabljal je kondom seveda.bila sva v kuhinji na mizi in starši so prišli domou preden bi mogli.tata naju je videl kako sva seksala na jedilni mizi in mislila sem da se pogreznem v tla.tako me je sram.zdaj se tata želi pogovoriti o tem z nama ampak mene je preveč sram.fant je star pa 17 let.kaj naj naredim?prosim pomagajte
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko si predstavljam, kako si bila presenečena in hkrati zmedena. To so normalni občutki, ki se pojavijo ob takšni situaciji. Vključno s sramom.
Praviš, da se želi tvoj ati pogovoriti z vama. Mislim, da je to dobra ideja. Glede na to, da ste se vsi znašli v tej situaciji, ni s tem nič narobe. Le tako boste lahko spet normalno živeli naprej, brez občutka, da se nekaj prikriva in brez občuta sramu. Spolni odnos je povsem normalna stvar. Glede na to, da si precej mlada, razumem željo tvojih staršev po pogovoru. Razumem pa tudi tvoje občutke ob tem. Ampak enkrat se boste morali pogovoriti, tudi zaradi tega, da se dogovorite, kako se ne ponovno znajti v takšni situaciji. Sklepam, da tudi starša želita spoštovati tvojo zasebnost v bodoče.
Svetujem ti, da se oba s fantom pogovorita s tvojimi starši, jim prisluhneta in izrazita tudi svoj pogled, mnenje ali mišljenje.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
Ne
Nek tip
To res ni nekaj takega. Otroci včasih zalotijo starše pri dejanju. Priporočam da se pogovoriš z očetom, verjetno ti bo dal nekaj nasvetov glede spolnosti, mogoče celo nagnal tipa a dvomim. Kar delaš je človeško, zdajle se pogovori potem pa ni več treba govoriti o tem.