Hej!
js se zelo v naprej sekiram. In zdej se sekiram zaradi tega:
Ob cetrtkih hodimo na jahanje stiri prijateljice ki smo tudi iz istega kraja. Jaz, Lina, Taja in Neja. Lina in jaz sva 9. razred, Taja in Neja pa 8. Lina bo sla naslejne leto nekam v solo, kjer bo v domu, torej bo prisla domov samo za vikend. In zato bo jahanje trenirala med vikendom. Rade bi skupaj trenirale ampak problem je, da sta moja starsa locena in sem vsak drug vikend pri atiku. Poleg tega sta tudi starsa od Taje locena, ampak Taja bi vseeno lahko verjetno trenirala med vikendi.
Ce pa ne bo mogla, bo pa verjetno zelela z mano, ampak jaz nocem z njo (zaradi nekih razlogov). Kaj naj?
poleg tega sem jaz med vikendi-tudi ko nisme pri atiku zelo zasedena in me je strah da se ne bom morala druziti z Lino. Zdaj vsak dan hodiva na sprehod... tega pa potem ne bo vec.
kaj naj?
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na napisano čutim, da si v stiski zaradi prihodnosti tvojega prijateljstva. Zdi se, da si se znašla na točki, kjer se bodo stvari spreminjale, kar je lahko strašno in tudi boleče hkrati, saj si ne želiš izgubiti prijateljice.
Spremembe so neizbežen del odraščanja, vendar ni nujno, da s seboj prinesejo samo neprijetnosti Razmisliš lahko, kaj vse se bo spremenilo s tem, ko se bo začela tvoja prijateljica šolati v drugem kraju čez teden in kako bo to vplivalo na vajin odnos. Pomisli na to, kako lahko še vedno ostajaš v stiku z njo. Čeprav se ne bosta videli vsak dan, to ne pomeni nujno, da se ne bosta več družili - do neke mere je to, ali se bosta lahko videli ali ne, odvisno od vaju. Praviš, da se bosta verjetno videli na dva tedna - tako se lahko dogovorita za vnaprej, kako bosta skupaj kvalitetno preživeli čas, npr. bosta jahali, se sprehajali ali počeli kaj drugega. S tem bo verjetno prišlo kar nekaj prilagajanja in usklajevanja. In za ljudi, ki so nam ljubi, verjamem, da je vredno. Glede tvojega počutja in skrbi, se lahko tudi pogovoriš s prijateljico in skupaj najdeta način, da bosta ostali v stikih.
Praviš, da ti družba druge izmed treh deklet, s katerim skupaj obiskujete jahanje, ne ustreza. Čemu je temu tako? Kakšen odnos pa imaš s tretjim dekletom? Bi si z njo želela preživljati čas? Verjamem, da je prijetnejše jahati v družbi. V tem času, ko boš še vedno obiskovala jahanje, poskušaj ohranjati dobre odnose s tvojimi prijateljicami, saj bo tako ta aktivnost, ki vas združuje, prijetnejša.
V kolikor te še kaj skrbi ali imaš še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)